هدایتگری و اجتماعی کردن مفاهیم قرآنی با اجرای طرح قرآنی 1455 در کانون های فرهنگی هنری مساجد
هدايتگري و اجتماعي کردن مفاهيم قرآني با اجراي طرح قرآني 1455 در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد
در چهارمحال و بختیاری صورت می پذیرد:

هدایتگری و اجتماعی کردن مفاهیم قرآنی با اجرای طرح قرآنی 1455 در کانون های فرهنگی هنری مساجد

مظاهري اجرايي کردن طرح قرآني 1455 را باعث هدايتگري و اجتماعي کردن مفاهيم قرآني دانست
شناسه خبر : 28526 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

محمدرضا مظاهری در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری گفت: اجرایی کردن طرح قرآنی 1455 در کانون های فرهنگی هنری مساجد باعث هدایتگری و اجتماعی کردن مفاهیم قرآنی می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در ابتدای این گفتگو با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری محور هدایتگری و اجتماعی کردن مفاهیم قرآنی در طرح قرآنی1455 هستند، افزود: طرح قرآنی 1455 در ایستگاه پانزدهم خود با شعار «قرآن، امید، زندگی» و با محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

 

وی افزود: در راستای نهادینه کردن مفاهیم قرانی در خانواده و اجتماع، کانون های فرهنگی هنری مساجد از نگاه هنر به سبک زندگی قرآنی کمک خواهند کرد.

 

مظاهری ادامه داد: در این راستا از ظرفیت ائمه جماعات مساجد و اساتید قرانی استان در برگزاری جلسات آموزشی و تبیین آیات منتخب استفاده می شود و همچنین بهره گیری از رسانه های استان در راستای اجرای مطلوب و با گستره بالای طرح و استقبال عموم در دستور کار می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: در راستای شرکت علاقمندان در بخش جشنواره ای طرح قرآنی 1455 فرایندی در سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir جهت بارگذاری آثار ایجاد گردیده و تا آخرین روز از هفته پایانی اجرای طرح، فرصت بارگذاری اثر وجود دارد.

                                                   

وی با تصریح بر اینکه تلاش خواهیم کرد تا با اجرای این طرح هدایتگری و اجتماعی کردن مفاهیم قرآنی را در جامعه گسترش دهیم، افزود: سعی ما براین است که شعار «قرآن، امید، زندگی» را امسال در بین مردم استان از طریق اجرای مطلوب این طرح محقق سازیم.

 

 

کلمات کلیدی: طرح قراني 1455