بازدید امام جمعه شهر وردنجان از فعالیت‌های کانون‌های مساجد این شهر
بازديد امام جمعه شهر وردنجان از فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد اين شهر
در راستای تداوم اجرای طرح رصد و پایش کانون های مساجد؛

بازدید امام جمعه شهر وردنجان از فعالیت‌های کانون‌های مساجد این شهر

در ادامه طرح رصد و پايش کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري امام جمعه شهر وردنجان به همراه مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري، شهردار و رئيس شوراي اسلامي شهر از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد وردنجان بازديد کردند.
شناسه خبر : 28570 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی، امام جمعه شهر وردنجان به همراه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، عبدالرضا نصیریان، شهردار و مسلم مولوی رئیس شورای اسلامی شهر وردنجان، در ادامه اجرای طرح رصد و پایش از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر وردنجان بازدید به عمل آوردند.                                      

                                                                                                                     

بازدیدهای انجام شده در این برنامه شامل بازدید از کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا(س) مسجد جامع، کانون فرهنگی هنری کوثر در مسجد چهارده معصوم (ع)، کانون فرهنگی هنری مشکات در مسجدالمهدی(عج)، کانون فرهنگی هنری زائرین امام حسین(ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع)، کانون فرهنگی هنری مفتح الابواب در مسجد سیدالشهدا(ع) بودند.

 


در این بازدیدها ضمن بررسی فعالیت های کانون ها در طرح ملی ایران قوی در سال 1399، پیشنهادات لازم جهت پویایی هرچه ببشتر کانون ها ارائه گردیده و نظرات مدیران کانون ها برای فعالیت بهتر و بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

خاطر نشان می گردد، در استان چهارمحال و بختیاری 439 باب کانون تاسیس گردیده و مشغول فعالیت می باشند و طرح رصد و پایش کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سال1400 به منظور پویایی هرچه بیشتر و پیگیری برای حضور حداکثری کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد ملی فهما در سال جاری  انجام می شود و در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، علاوه بر حضور کادر کانون ، ائمه محترم جماعات مساجد، هیات امناء و سایر ارکان مساجد حضور دارند.