برترین های مسابقه فرهنگی، هنری "ماموریت ستاره ها" در چهارمحال و بختیاری معرفی می شوند
برترين هاي مسابقه فرهنگي، هنري "ماموريت ستاره ها" در چهارمحال و بختياري معرفي مي شوند
با پایان یافتن داوری آثار رسیده

برترین های مسابقه فرهنگی، هنری "ماموریت ستاره ها" در چهارمحال و بختیاری معرفی می شوند

صالحي گفت: با پايان يافتن داوري آثار رسيده به دبيرخانه، آيين تجليل از برترين هاي مسابقه فرهنگي، هنري "ماموريت ستاره ها" در چهارمحال و بختياري برگزار مي گردد.
شناسه خبر : 29304 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۷

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، زینب صالحی گفت: مسابقه فرهنگی، هنری "ماموریت ستاره ها"  در چهارمحال و بختیاری  با هدف انس با شهدا به منظور الگوبرداری از سیره شهدا، به همت اعضای کانون فرهنگی ، هنری انصارالحسین روستای راستاب ، شهرستان فارسان، برگزار گردیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری انصارالحسین روستای راستاب افزود: علاقه‌مندان برای شرکت درمسابقه "ماموریت ستاره ها" بایستی چگونگی الگوبرداری خود از سیره ی شهدا درقالب یک اثرهنری (عکس‌نوشته، دل‌نوشته، شعر و متن ادبی) از طریق فضای مجازی و پیام رسان های گپ، واتساپ و... به نشانی @stars_mission09140797106 ارسال نموده اند که پس از داوری ها 14 اثر به عنوان برترین های مسابقه فرهنگی، هنری  "ماموریت ستاره ها"  معرفی خواهند شد.

 

وی ادامه داد: در بخش اثر ادبی، هفت نفر و  در بخش چندرسانه ای هم هفت نفر به عنوان برترین های مسابقه فرهنگی، هنری  "ماموریت ستاره ها" در چهارمحال و بختیاری معرفی و تجلیل خواهند شد.

 

صالحی افزود: آیین تجلیل از برترین های مسابقه فرهنگی، هنری  "ماموریت ستاره ها" در روز دوشنبه یازدهم مرداد ماه 1400 ساعت 10:00 صبح برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این برنامه در شرایط کنونی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، به صورت مجازی در بستر اسکای روم و به نشانی chb.fahma.org/liveroom  برگزار خواهد شد.

 

خاطرنشان می شود کانون فرهنگی ، هنری انصارالحسین روستای راستاب در شهرستان فارسان در سال1386 تاسیس شده و دارای 242 عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد می باشد و در اولین رویداد ملی فهما در سال 1398 رتبه شایسته تقدیر را کسب نموده و در طرح ملی ایران قوی در سال 1399 رتبه شایسته تقدیر در رواق قلم و در شبکه رابطین فهما موفق به کسب رتبه برتر شده است.