گسترش همکاری‌های ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری با دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی
گسترش همکاري‌هاي ستاد فهماي چهارمحال و بختياري با دبيرخانه کانون‌هاي خدمت رضوي
با امضای تفاهم‌نامه محقق شد؛

گسترش همکاری‌های ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری با دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی

با امضاي تفاهم‌نامه همکاري ميان ستاد فهماي چهارمحال و بختياري با مسئول دبيرخانه کانون‌هاي خدمت رضوي نسبت به گسترش سطح همکاري‌هاي دو جانبه تاکيد شد.
شناسه خبر : 29426 تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری درجلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت پناه مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری زمینه های همکاری فیمابین را مورد تاکید قرار دادند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای دیدار با اشاره به اینکه هم اکنون 440 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان تاسیس گردیده و مشغول فعالیت هستند، افزود: این ظرفیت مناسبی برای گسترش و ارتقای مشارکت در زمینه های  فرهنگی ، اموزشی و پژوهشی و رسیدن به اهداف مشترک با توجه به ظرفیت های موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون های خدمت رضوی در استان چهارمحال و بختیاری است.                                                                                                         

                                                                                                       

 مظاهری افزود: استفاده از ظرفیت های مجازی آموزشی آستان قدس رضوی، همکاری مشترک در راستای اجرای برنامه ها، همایش ها و دوره های آموزشی در طول سال و  مشارکت در برگزاری جشن ها و گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی بویژه دهه کرامت در مساجد از مهمترین زمینه های همکاری فیمابین است.

 

وی ادامه داد: شناسایی افراد زیارت اولی در سطح محلات استان، کمک به کانون های خدمت رضوی در راستای محرومیت زدایی در سطح استان با استفاده از جذب کمک های مردمی دیگر زمینه های همکاری با کانون های خدمت رضوی است.

 

در ادامه حجت الاسلام محمدابراهیم حجت پناه، مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری در محل دبیرخانه کانون های خدمت رضوی گفت: راه اندازی کتابخانه تخصصی دیجیتال آستان قدس رضوی در سطح شهرستان های استان و کمک به تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری کانون های خدمت رضوی  زمینه هایی خوبی برای گسترش سطح فعالیت با کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی افزود: همکاری و تعامل در برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی به مشهد مقدس با استفاده از امکانات و توانمندی های آستان قدس رضوی و مشارکت در ترویج سنت برگزاری مراسم خانگی اهل بیت (ع) در سطح محلات استان و مشارکت در جذب موقوفات و نذورات در راستای تعمیق فعالیت های دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در استان از دیگر زمینه های همکاری خواهد بود.

 

درپایان جلسه تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور کمک به تحقق اهداف کانون های فرهنگی  و هنری مساجد و لزوم توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد و موثرنمودن این کانون ها بر مبنای تاکید رهبر معظم انقلاب  و در راستای توسعه همکاری های دوجانبه به امضای طرفین رسیده و مبادله گردید.