از کارکنان ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز کارمند و هفته دولت تجلیل شد
از کارکنان ستاد فهماي چهارمحال و بختياري به مناسبت روز کارمند و هفته دولت تجليل شد
در دهمین جلسه شورای اداری

از کارکنان ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز کارمند و هفته دولت تجلیل شد

پس از برگزاري دهمين جلسه شوراي اداري ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري در سال 1400 از کارکنان ستاد فهماي چهارمحال و بختياري به مناسبت روز کارمند و هفته دولت تجليل شد.
شناسه خبر : 29912 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری،  دهمین جلسه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سال 1400 در محل دفتر مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار گردید و مسائل جاری ستاد و کانون ها  مورد بررسی  قرار گرفت و برنامه ریزی برای حضور حداکثری کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد ملی فهمای 1400 انجام شد.   

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای جلسه با تأکید بر لزوم فعالیت مستمر کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد ملی فهمای 1400 افزود: هماهنگی بیشتر با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان زمان اجرای رویداد ملی فهمای 1400 با برگزاری وبینارهای آموزشی انجام گردد.        

 

وی با اشاره به اینکه هماهنگی بیشتر با کانون های زیر مجموعه بایستی در اولویت فعالیت های رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قرارگیرد، افزود: پیگیری مطلوب رویداد ملی فهمای 1400 در استان از مهمترین اقداماتی است که باید در دستور کار کارشناسان ستاد استان گیرد.

 

 پس از برگزاری جلسه، همزمان با هفته دولت و به مناسبت روز کارمند، مدیر ستاد با حضور در محل خدمت کارکنان مجموعه با اهدای لوح سپاس از آن ها تجلیل به عمل آورد.