تشریح برنامه های سومین رویداد ملی فهما در نشست هم اندیشی رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری
تشريح برنامه هاي سومين رويداد ملي فهما در نشست هم انديشي رابطين فهماي چهارمحال و بختياري

تشریح برنامه های سومین رویداد ملی فهما در نشست هم اندیشی رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری

برنامه ها و فعاليت هاي رواق هاي 12گانه سومين رويداد ملي فهماي 1400 در نشست هم انديشي رابطين فهماي چهارمحال و بختياري تشريح گرديد
شناسه خبر : 30133 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری،  نشست رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری به منظور آموزش، بررسي و پيگيري روند برگزاري رويداد ملي فهماي1400  و برنامه ها و فعالیت های رواق های 12گانه برگزار گردید.


در این نشست آموزشی مراحل اجرای رویداد، فرآیند ارزیابی فعالیت ها و آثار ارسال کانون ها ، وظایف مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد و روند برگزاری  رویداد ملی فهمای 1400 تشریح شد و رابطین فهمای استان با استفاده از لینک در این http://chb.fahma.org/liveroom وبینار آموزشی به عنوان میهمان شرکت داشتند.


در ابتدای این نشست محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ضمن خوشامدگویی به همه رابطین فهمای شرکت کننده در وبینار هم اندیشی رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری تقدیر و تشکر کرد و افزود: هدف از برگزاری سومین رویداد ملی فهمای 1400 کیفی سازی فعالیت های کانون ها، ارتقا سطح کمی و کیفی آثار و حمایت از فعالیت ها و تولیدات شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد، شناسایی ،توانمندسازی،بکارگیری و تقدیر از استعدادهای برتر و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی است.


وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت فعالیت ها تا پایان آذر ماه 1400 خواهد بود، افزود: پس از داوری ها، نتایج 12 الی 22  بهمن ماه(مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی) اعلام خواهد شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: ارتباط با ستاد استان و شرکت در جلسات و ارتباط مداوم با کانون های فرهنگی هنری  و رصد فعالیت های کانون ها و پاسخگویی به مشکلات، ابهامات کانون ها و پیگیری مسائل ایشان تا حصول نتیجه و ارائه مشاوره به کانون های فرهنگی هنری هم گروه و ارائه راهکار برای فعال شدن کانون با برگزاری جلسات حضوری و مجازی از جمله وظایف رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد ملی فهمای 1400 است.

 

درادامه وبینار، کارشناسان مسئول ساماندهی و نظارت و فرهنگی، هنری توضیحات خود را در مورد رواق های رویداد ملی فهمای 1400 و چکونگی ثبت فعالیت ها و امتیازات هر رواق و فعالیت بیان کرده و به سوالات رابطین فهما پاسخ داده شد.

 
یادآوری می گردد، در شبکه رابطین فهما درطرح ملی ایران قوی در سال 1399، رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری موفق به  کسب رتبه به شرح ذیل شده اند:


 کانون فرهنگی هنری انصارالحسین از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) راستاب از شهرستان فارسان کسب رتبه برتر
کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از مسجد امام علی(ع)گندمان، شهرستان بروجن کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه
کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه