1200 بسته گوشت متبرک قربانی در سفره عزت‌مندان چهارمحال و بختیاری قرار می‌گیرد
1200 بسته گوشت متبرک قرباني در سفره عزت‌مندان چهارمحال و بختياري قرار مي‌گيرد
در هشتمین مرحله و در ماه محرم؛

1200 بسته گوشت متبرک قربانی در سفره عزت‌مندان چهارمحال و بختیاری قرار می‌گیرد

مظاهري از توزيع 1200 بسته گوشت متبرک قرباني در ماه محرم در بين عزتمندان چهارمحال و بختياري خبر داد.
شناسه خبر : 30219 تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری گفت: این هشتمین مرحله از تهیه و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری است که با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری انجام می گردد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: این اقدام ستاد در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی است که در ایام شیوع ویروس کرونا انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در این مرحله در ماه محرم الحرام  1200 بسته گوشت 1/5 کیلویی توزیع خواهد شد، افزود: بسته های گوشت متبرک قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در 36 نقطه استان در شهرها و روستاهای شهرستان های لردگان، خانمیرزا، کیار، شهرکرد و سامان در استان چهارمحال و بختیاری بین عزتمندان توزیع خواهد شد.

 


مظاهری افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) قم تاکنون در 7 مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت های قربانی و4 مرحله اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع بین عزتمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال نموده است.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: خیران و علاقمندان جهت مشارکت در هزینه‌های پشتیبانی و فرهنگی موسسه حضرت خديجه علیهاالسلام و مشارکت در طرح های قربانی در اول هر ماه قمری  می توانند هدایای و نذورات خود را از طریق روش‌های زیر پرداخت نمایند.


 برای مشارکت در قربانی از طریق لینک: https://khadije.com/donate?nazr=qorbani-aval-mah
بخش اهدای کمک نقدی در وب‌سایت موسسه به نشانی Khadije.com به‌صورت ۲۴ ساعته و آنی با دقت بالا
کارت به کارت به شماره 6037998135666666 به نام موسسه حضرت خدیجه