دومین نشست هم‌اندیشی رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری در رویداد ملی فهمای1400 برگزار شد
دومين نشست هم‌انديشي رابطين فهماي چهارمحال و بختياري در رويداد ملي فهماي1400 برگزار شد

دومین نشست هم‌اندیشی رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری در رویداد ملی فهمای1400 برگزار شد

در دومين نشست هم‌انديشي رابطين فهما در استان چهار محال و بختياري، فعاليت‌ها و اقدامات کانون‌ها با محور سومين رويداد ملي فهما بررسي شد.
شناسه خبر : 30296 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری،  دومین نشست رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری به منظور بررسي عملکرد و پيگيري روند برگزاري رويداد ملي فهماي1400  و برنامه ها و فعالیت های رواق های 12گانه برگزار گردید.


در این نشست، رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در سومین رویداد ملی فهمای 1400 با استفاده از لینک http://chb.fahma.org/liveroom به صورت مجازی به عنوان میهمان شرکت داشتند.


در ابتدای این نشست محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ضمن خیرمقدم به رابطین فهمای شرکت کننده در نشست هم اندیشی  تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد، سطح کمی و کیفی آثار تولیدات کانون های فرهنگی هنری مساجد در سومین رویداد ملی فهمای 1400  ارتقا یابد و  بچه های مسجد حضوری موثر و هدفمند در فضای مجازی داشته باشند


وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت فعالیت ها تا پایان آذر ماه 1400 خواهد بود، افزود: پس از داوری ها، نتایج 12 الی 22  بهمن ماه(مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی) اعلام خواهد شد.

 

درادامه، رابطین فهمای استان فعالیت خود را در ارتباط با کانون های هم گروه خود را ارائه کرده و کارشناسان مسئول ساماندهی وشبکه سازی و فرهنگی، هنری ستاد استان به سوالات رابطین فهما پاسخ داده و توضیحات خود را در مورد رواق های رویداد ملی فهما و چکونگی ثبت فعالیت ها و امتیازات هر رواق و فعالیت بیان کردند.

 
گفتنی است استان چهارمحال و بختیاری دارای 444 باب کانون فرهنگی هنری مساجد و 23 رابط فهما می باشد و شبکه رابطین فهمای  چهارمحال و بختیاری درطرح ملی ایران قوی در سال 1399، موفق به  کسب رتبه به شرح ذیل شده است:


 کانون فرهنگی هنری انصارالحسین از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) راستاب از شهرستان فارسان کسب رتبه برتر
کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از مسجد امام علی(ع)گندمان، شهرستان بروجن کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه
کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه