اهتمام ویژه رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری به آموزش مدیران کانون‌های مساجد هم‌گروه استان
اهتمام ويژه رابطين فهماي چهارمحال و بختياري به آموزش مديران کانون‌هاي مساجد هم‌گروه استان

اهتمام ویژه رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری به آموزش مدیران کانون‌های مساجد هم‌گروه استان

در سومين نشست هم‌انديشي رابطين فهماي چهارمحال و بختياري در رويداد ملي فهماي1400 بر اهتمام ويژه رابطين فهما به آموزش مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد هم‌گروه تاکيد شد.
شناسه خبر : 30443 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری،  سومین نشست رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری به منظور بررسي عملکرد رابطین و پيگيري ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سومین رويداد ملي فهما در سال1400   برگزار گردید.

 

در این نشست، رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در سومین رویداد ملی فهمای 1400 با استفاده از لینک http://chb.fahma.org/liveroom به صورت مجازی به عنوان میهمان شرکت داشتند.

 


در ابتدای این نشست محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ضمن خیرمقدم به رابطین فهمای شرکت کننده در سومین نشست هم اندیشی رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری در رویداد ملی فهمای1400   بر اهتمام ویژه رابطین فهما به آموزش مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد هم‌گروه برای ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد تاکید کرد. 

 

درادامه این نشست رابطین فهمای استان فعالیت های هفته جاری خود را در ارتباط با کانون های هم گروه و ثبت فعالیت در سامانه بچه های مسجد را ارائه کرده و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری استان به سوالات رابطین فهما پاسخ داده و توضیحات خود را در مورد چکونگی ثبت فعالیت ها بیان کردند.

 

 
خاطرنشان می گردد، استان چهارمحال و بختیاری دارای 444 باب کانون فرهنگی هنری مساجد و 23 رابط فهما می باشد و شبکه رابطین فهمای  چهارمحال و بختیاری درطرح ملی ایران قوی در سال 1399، موفق به  کسب رتبه به شرح ذیل شده است:


 
 کانون فرهنگی هنری انصارالحسین از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) راستاب از شهرستان فارسان کسب رتبه برتر
کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از مسجد امام علی(ع)گندمان، شهرستان بروجن کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه
کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه