دعوت مدیر ستاد فهما چهار محال و بختیاری از اصحاب فرهنگ و هنر استان برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی
دعوت مدير ستاد فهما چهار محال و بختياري از اصحاب فرهنگ و هنر استان براي شرکت در جشنواره کتابخواني رضوي

دعوت مدیر ستاد فهما چهار محال و بختیاری از اصحاب فرهنگ و هنر استان برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

مظاهري با ارسال پيامي به اصحاب فرهنگ و هنر به‌ويژه اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان چهارمحال و بختياري را به شرکت در يازدهمين جشنواره کتابخواني رضوي دعوت کرد.
شناسه خبر : 31166 تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد کانون های فهمای چهارمحال و بختیاری با ارسال پیامی اصحاب فرهنگ و هنر بویژه اعضای محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری را به  شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


متن پیام به این شرح است:


بسمه تعالی

با عرض سلام و ادب و تحیت محضر اصحاب محترم فرهنگ و هنر و جهادگران عرصه مساجد استان چهارمحال و بختیاری

 

اساساجامعه ما یک جامعه پخته و متمدن است، یک جامعه بدوی و ابتدایی نیست، فلذا ملت ما می بایست در تمامی سطوح با مقوله کتاب و کتابخوانی انس داشته باشد و در واقع وقتی عقبه کتاب و کتابخوانی را مورد مداقه قرار می دهیم، شاهد این هستیم که تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری از طریق کتاب توانسته اند، ماندگار شوند و به تعبیری روابط فرهنگی جامعه بشری از پوشش کتاب و کتابخوانی و مبادلات فرهنگی ذیل کتاب شکل گرفته است و یکی از شاه‌راه‌های کلیدی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کشور، جشنواره کتابخوانی رضوی است. 

 


از آنجا که امسال بخش کتابخوانی حضرت مهدی (عج) و موضوع مهدویت هم در یازدهمین جشنواره کتاب رضوی گنجانده شده است و کتاب های ارزشمند «پرسش و پاسخ دانشجویی مهدویت» نوشته رحیم کارگر و «چشمه های بهشت» نوشته ابن بابویه با ترجمه محمد هادی زاهدی در رده سنی بزرگسالان معرفی شده است می توان قدم بزرگی برای نشر معارف مهدوی برداشت.

 


ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری یازدهمین جشنواره کتاب رضوی از آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان و بالاخص اصحاب فرهنگ و هنر بویژه اعضای محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری دعوت می کنم در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی  و نشر معارف رضوی و مهدوی در این جشنواره کتابخوانی شرکت نمایند.  

اميد آن دارم كه بتوانيم رفيق خوبي براي «يارمهربان» باشيم .

     
         
محمدرضا مظاهری
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما)
استان چهارمحال و بختیاری