آغاز برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان درچهارمحال و بختیاری
آغاز برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان درچهارمحال و بختياري

آغاز برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان درچهارمحال و بختیاری

مظاهري از آغاز برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان ويژه بچه هاي مساجد چهارمحال و بختياري در سال 1400 خبر داد.
شناسه خبر : 31762 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری با بیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامّتان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد (bachehayemasjed.ir) دردو مرحله استانی و کشوری  شرکت می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: در پانزدهمین  دوره از مسابقات  مدهامتان  بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان اضافه شده است و پیوند بین جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامتان برقرار شده است.

 

وی با بیان اینکه در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ۲ بخش ویژه و رقابتی و در ۱۰ رشته مختلف ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود، افزود: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان در ۲ دوره گذشته «سیزدهم و چهاردهم» رتبه اول تا سوم را کسب کرده اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه در ۲ دوره گذشته «سال های ۹۸ و ۹۹» رتبه اول تا پنجم ملی یا بین المللی را کسب کرده اند نمی توانند در این مسابقات در همان رشته شرکت کنند.


مظاهری تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا اجرا و ضبط اثر در منزل بلامانع است اما ضبط در فضای مسجد، دارای اولویت ودارای امتیاز بیشتری خواهد بود. 


مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری در پایان با تاکید بر اینکه بارگذاری آثار در سامانه بچه های مسجد از ۷ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آذر سال جاری ادامه دارد،افزود: نفرات برتر مرحله استانی ۹ الی ۱۵ دی معرفی و نفرات برگزیده به مرحله کشوری که اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برگزار می شود، راه پیدا می کنند.