برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان بستری برای اجتماعی کردن مفاهیم قرآنی در جامعه
برگزاري مسابقات قرآني مدهامتان بستري براي اجتماعي کردن مفاهيم قرآني در جامعه
مدیر ستاد کانون های فهمای چهارمحال و بختیاری

برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان بستری برای اجتماعی کردن مفاهیم قرآنی در جامعه

مظاهري برگزاري مسابقات قرآني مدهامتان را بستري براي اجتماعي کردن مفاهيم قرآني در جامعه دانست
شناسه خبر : 31967 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری در پیامی با تصریح بر اینکه برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان بستری برای اجتماعی کردن مفاهیم قرآنی در جامعه است، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و دوستداران قرآن را به شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان دعوت کرد.

 

متن پیام دعوت مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برای شرکت درپانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان 


مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از برترین و باکیفیت ترین مسابقات قرآنی بچه های مسجد، نوجوانان و جوانان متعددی را به جامعه قرآنی ما معرفی می کند و به زائرین و مجاورین مسجد و البته اجتماع، نورانیت می بخشد و مارابه درک مفاهیم عالی قرآن رهنمون می کند.


در همین راستا قرآن کریم مومنان را به مصداق آیه کریم«فاستبقوالخیرات» به سبقت گرفتن در نیکی ها و خوبی ها دعوت می کند و در کلام معصومین (علیهم السلام) هم در یکی از روایات رسول مکرم اسلام در بیان صفات انسان های عاقل می فرمایند: «وسابق من فوقه فی طلب البر» عاقل کسی است که در تحصیل نیکی ها از بالادست خود سبقت بگیرد.


فلهذا از جامعه قرآنی استان، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و دوستداران قرآن دعوت می کنم با شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان  در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی و اجتماعی کردن مفاهیم عالی قرآن کریم کوشا باشند.


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

گفتنی است: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ۲ بخش ویژه و رقابتی و در ۱۰ رشته مختلف ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود و بارگذاری آثار در سامانه بچه های مسجد از ۷ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آذر سال جاری ادامه دارد و نفرات برتر مرحله استانی ۹ الی ۱۵ دی معرفی و نفرات برگزیده به مرحله کشوری که اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برگزار می شود، راه پیدا می کنند.