تحقق شعار «به توان مردم» در سومین رویداد ملی فهما راه رسیدن به مسجد تراز اسلامی را هموار می‌کند
تحقق شعار «به توان مردم» در سومين رويداد ملي فهما راه رسيدن به مسجد تراز اسلامي را هموار مي‌کند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

تحقق شعار «به توان مردم» در سومین رویداد ملی فهما راه رسیدن به مسجد تراز اسلامی را هموار می‌کند

شريفي گفت: در سومين رويداد فهما مي توانيم با تحقق شعار «به توان مردم» به پويايي دائمي کانون‌هاي مساجد کمک کرده و راه را براي تحقق مسجد تراز اسلامي هموار کنيم.
شناسه خبر : 32120 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

«ابراهیم شریفی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری افزود: در رویداد ملی فهما، استفاده از توان مردم در فعالیت های فرهنگ و هنر مساجد بالا رفته و با توجه به ثبت بروز فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد منجر به پویایی دایمی کانون های فهما خواهد شد و راه را برای رسیدن به مسجد تراز اسلامی هموار می کند و در این زمینه نقش موثری ایفا می کند.

 

 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: اراده مردم در همه امور تأثیرگذار است و اگر در این رویداد نیز از توان مردم به‌ خوبی استفاده شود به نتایج خوبی خواهیم رسید و بی شک در این حوزه نیز هدف رسیدن به مسجد طراز اسلامی محقق می شود. 


 
 
وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری  مساجد استان چهارمحال و بحتیاری درخشش خوبی در رویداد ملی فهما در سال های1398 و 1399 داشته اند، افزود: امیدوارم امسال نیز با ثبت به موقع فعالیت ها و اقدامات خود همچون سال های گذشته حائز رتبه های برتر شوند.

 

 
شریفی، از خصوصیات بارز سامانه بچه های مسجد در رویداد ملی فهما پویایی آن است، چون که همه فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد را شامل می شود و اضافه کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تا آخر آذرماه1400 فرصت دارند که فعالیت های خود را ثبت کنند.