برنامه‌های هفته کتاب در کتابخانه دین و دانش هفشجان/ ازمسابقه عکاسی «پاییز رنگی با کتاب» تا اجرای طرح «پیک کتاب»
برنامه‌هاي هفته کتاب در کتابخانه دين و دانش هفشجان/ ازمسابقه عکاسي «پاييز رنگي با کتاب» تا اجراي طرح «پيک کتاب»

برنامه‌های هفته کتاب در کتابخانه دین و دانش هفشجان/ ازمسابقه عکاسی «پاییز رنگی با کتاب» تا اجرای طرح «پیک کتاب»

کيواني گفت: در هفته کتاب در سال 1400 برنامه هاي متنوعي مانند مسابقه عکاسي پاييز رنگي با کتاب، اجراي طرح پيک کتاب و برگزاري مسابقه نقاشي ويژه کودکان و نوجوانان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 32154 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۳۲

بهمن کیوانی هفشجانی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته کتاب از تاریخ 24 آبان ماه 1400 برنامه های متنوعی مانند مسابقه پاییز رنگی با کتاب، اجرای طرح پیک کتاب و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان در ابتدای این گفتگو اجرای طرح اقدام ماندگار برای دریافت کتب اهدای مردم برای غنی سازی مخزن کتابخانه، شرکت گسترده اعضای کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در مسابقات مختلف کتابخوانی، اهدای جوایز به اعضای فعال کتابخانه و تشویق اعضا به مطالعه کتاب، حضور گسترده اعضا به منظور استفاده کردن از سالن مطالعه و کتابهای کتابخانه، معرفی کتاب در  طرح شنبه های کتاب مساجد در سامانه بچه های مسجد و اجرای پویش اهدای کتاب به کتابخانه، برگزاری ایستگاه نقاشی، برگزاری کلاسهای درسی و تقویتی برای سنین مختلف را از مهمترین برنامه های اجرایی این کتابخانه در حوزه کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

 

کیوانی هفشجانی ادامه داد: در مسابقه عکاسی پاییز رنگی با کتاب اعضای کتابخانه یک از خودشان با کتاب مورد علاقه خود گرفته و برای شرکت در مسابقه ارسال می نمایند و در پایان هفته کتاب به قید قرعه به 3 نفر از این عزیزان جوایزی اهدا خواهد شد.


  
مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد دوازده امام (ع) هفشجان افزود: درهفته کتاب و کتابخوانی  ودر قالب طرح سه شنبه های تکریم، از کتابخوانان برتر کتابخانه تقدیر خواهد شد.

                                                                                             
   وی با اشاره به فعالیت های روزانه کتابخانه کانون افزود: در طرح پیک کتاب، به منظور عدم مراجعه حضوری اعضا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اجرای طرح تحویل کتاب در منازل به اعضای کتابخانه انجام می شود و برای این منظور شماره تلفن کانون به شماره 03832577849در اختیار عزیزان قرارگرفته است. 

 

وی افزود:  فضایی بسیار آرام  با متراژ 240 متر مربع جهت استفاده  اعضا از سالن مطالعه کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در نظر گرفته شده است.

 

وی با تصریح بر برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه امام خمینی(ره) توسط کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان و اهدای جوایز به سه نفر برگزیده آن به حضور گسترده اعضای کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در مسابقات کتابخوانی در کتابخانه اشاره کرده و افزود: اعضای کانون در این مسابقات برگزیده شده و جوایز خود را دریافت نمودند.

 

کیوانی هفشجانی در پایان افزود: کانون حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان در اولین رویداد ملی فهما در سال1398 موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شده و در طرح ملی ایران قوی هم در رواق کتاب رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب نموده و همچنین 15292 امتیاز در سامانه بچه های مسجد در سال 1399 کسب نموده است.

 

خاطر نشان می شود، کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان با کد 1402021482003601 در سال 1382در مسجد قدس دوازده امام (ع) تاسیس گردیده و 888 عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد دارد و کتابخانه دین و دانش هم  در سال 1382 در مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان زیر مجموعه کانون  تاسیس گردیده و هم اکنون با 9400جلد کتاب و 792 عضو در حال فعالیت می باشد.