رونق بخشی و تقویت فعالیت‌های قرآنی در مساجد با برگزاری مسابقات قرآنی مدهامّتان
رونق بخشي و تقويت فعاليت‌هاي قرآني در مساجد با برگزاري مسابقات قرآني مدهامّتان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری؛

رونق بخشی و تقویت فعالیت‌های قرآنی در مساجد با برگزاری مسابقات قرآنی مدهامّتان

حجت‌الاسلام اميري، طي پيامي برگزاري مسابقات قرآني مدهامّتان را منجر به رونق بخشي و تقويت فعاليت‌هاي قرآني در مساجد دانست.
شناسه خبر : 32444 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین «حسن امیری»، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاریدر پیامی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان باعث رونق بخشیدن و تقویت فعالیت های قرآنی در مساجد می شود، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و همه کودکان و نوجوانان فعال قرآنی مساجد را به شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان دعوت کرد.

 

متن پیام دعوت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری به همه کودکان و نوجوانان فعال قرآنی مساجد برای شرکت درپانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به شرح ذیل است:

مسابقات قرآنی مدهامتان، زمینه ساز جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد و باعث رونق بخشیدن  به مساجد و تقویت فعالیت های قرآنی شده است، در حدیث نورانی از پیامبر اکرم (ص) روایت شده است که « انما نصبت المساجد للقرآن» همانا مساجد برای قرآن قرار داده شده است.

 بدینوسیله از همه کودکان و نوجوانان فعال قرآنی مساجد و بقاع متبرکه دعوت می کنم تا در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان که تا پایان آذر ماه جاری درحال برگزاری است، شرکت کنند.

 

گفتنی است: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ۲ بخش ویژه و رقابتی و در ۱۰ رشته مختلف ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود و بارگذاری آثار در سامانه بچه های مسجد از ۷ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آذر سال جاری ادامه دارد و نفرات برتر مرحله استانی ۹ الی ۱۵ دی معرفی و نفرات برگزیده به مرحله کشوری که اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برگزار می شود، راه پیدا می کنند.