بخش کودک و نوجوان کتابخانه مسجد امام سجاد(ع) شهرکرد افتتاح شد
بخش کودک و نوجوان کتابخانه مسجد امام سجاد(ع) شهرکرد افتتاح شد
با حمایت نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری؛

بخش کودک و نوجوان کتابخانه مسجد امام سجاد(ع) شهرکرد افتتاح شد

با حضور مسئول دبيرخانه کانون خدمت رضوي و مدير ستاد فهما استان چهارمحال و بختياري، بخش ويژه کودک و نوجوان کتابخانه شهيد مطهري مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد افتتاح شد.
شناسه خبر : 32568 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، با حضور حجت الاسلام و المسلمین «محمدابراهیم حجت پناه» مسئول دبیرخانه کانون خدمت رضوی استان  و «محمدرضا مظاهری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، بخش ویژه کودک و نوجوان کتابخانه شهید مطهری مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد افتتاح شد.


 
کتاب های بخش ویژه کودک و نوجوان کتابخانه شهید مطهری مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از محل کمک مالی حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و کتب اهدایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری و کمک های مردمی تامین گردیده است.

 

بر پایه این گزارش در ابتدای آیین افتتاحیه، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از زحمات امام جماعت مسجد و حمایت‌های وی از فعالیت های کانون و کتابخانه و عرض خداقوت به مسئول فعال کتابخانه شهید مطهری گفت: برای جذب بهتر و بیشتر کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی و حضور فعال ایشان در کتابخانه مساجد به وجود بخش های ویژه کودک و نوجوان در کتابخانه های نیاز مبرم احساس می شود که به حول و قوه الهی این مهم در این کتابخانه محقق شده است.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت پناه، مسئول دبیرخانه کانون خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان حضور کودکان و نوجوانان در این مسجد بسیار خوب است، افزود: همه اقدامات و فعالیت های اجرایی فرهنگی و هنری را در این مسجد حول محور کودکان و نوجوانان انجام می دهیم، زیرا آینده این مملکت در دستان همین کودکان و نوجوانان است.

 

گفتنی است در پایان با افتتاح بخش ویژه کودک و نوجوان کتابخانه شهید مطهری مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد، استفاده از این بخش برای کلیه اعضا آغاز شد.

 

این گزارش می افزاید: کتابخانه شهید مطهری ذیل کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد تاسیس گردیده است که این کانون رابط فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شهرکرد در طرح ملی ایران قوی در سال 1399 بوده و 15855  امتیاز کسب کرده و به عنوان حائز شرایط احراز رواق کتاب از سوی ستاد فهمای کشور معرفی گردیده است ودر 4 هفته متوالی به عنوان رابط فهمای برتر کشوری از سوی ستادفهمای کشور معرفی گردیده و در اولین رویداد ملی فهما در سال 1398 جزء کانون های فعال در استقرار نظام جامع فهما بود و اقدامات شایسته ای در طرح ملی راهکار انجام داده است که در این مورد هم به عنوان یکی از کانون های برتر کشور معرفی شده است.