مسابقه نقاشی «عاشقان وطن، از علم تا شهادت» در کتابخانه دین و دانش هفشجان
مسابقه نقاشي «عاشقان وطن، از علم تا شهادت» در کتابخانه دين و دانش هفشجان
به مناسبت سالروز شهادت فخر ایران زمین برگزار می‌شود؛

مسابقه نقاشی «عاشقان وطن، از علم تا شهادت» در کتابخانه دین و دانش هفشجان

هفشجاني از برگزاري مسابقه نقاشي ويژه شهداي هسته‌اي با عنوان «عاشقان وطن، از علم تا شهادت» درکتابخانه دين و دانش هفشجان خبر داد.
شناسه خبر : 32746 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

بهمن کیوانی هفشجانی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری گفت:  به منظور بزرگداشت مقام شهدای هسته ای بویژه شهید محسن فخری زاده مهابادی، مسابقه نقاشی ویژه شهدای هسته ای با عنوان" عاشقان وطن ، از علم تاشهادت " ویژه اعضای کتابخانه دین و دانش هفشجان برگزار می گردد. 
                        

مسئول کتابخانه دین و دانش هفشجان افزود: این مسابقه نقاشی ویژه کودکان7 تا14 ساله عضو کتابخانه است و شرکت کنندگان در این مسابقه نقاشی مهلت دارند تا 12 آذرماه1400 آثار خود را ارسال نمایند.

 

کیوانی هفشجانی ادامه داد: شرکت کنندگان بایستی نقاشی های خود را پیرامون زندگانی شهدای هسته ای کشور، شهید مسعود علی محمدی، شهید مجید شهریاری، شهید مصطفی احمدی روشن، شهید داریوش رضایی نژاد و شهید بزرگوار محسن فخری زاده مهابادی به تصویر کشیده و تحویل کتابخانه نمایند که با پایان مهلت ارسال آثار و داوری آن ها به سه اثر برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج) هفشجان در پایان افزود: کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان در سال 1382در مسجد قدس دوازده امام (ع) تاسیس گردیده و 874 عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد دارد و در اولین رویداد ملی فهما در سال1398 موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شده و در طرح ملی ایران قوی در سال 1399 در رواق کتاب رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب نموده و همچنین 15292 امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب نموده است.

 

خاطر نشان می شود، کتابخانه دین و دانش در سال 1382 در مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان زیر مجموعه کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج)  تاسیس گردیده و هم اکنون با 9400جلد کتاب و 792 عضو در حال فعالیت می باشد.