استقبال اعضای کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری از پانزدهمین جشنواره مدهامتان
استقبال اعضاي کانون هاي مساجد چهارمحال و بختياري از پانزدهمين جشنواره مدهامتان
با حضور نزدیک به 200 نفر از بچه های مسجد

استقبال اعضای کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری از پانزدهمین جشنواره مدهامتان

مظاهري گفت: نزديک به 200 نفر از اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري در پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان به صورت مجازي شرکت کرده اند.
شناسه خبر : 32907 تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری با بیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامّتان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد bachehayemasjed.ir دردو مرحله استانی و کشوری  شرکت می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان در چهارمحال و بختیاری نزدیک به 200 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد  به صورت مجازی شرکت کرده اند و نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می یابد.

 

وی  با تصریح بر اینکه رشته اذان و مکبّری صرفاً ویژه برادران برگزار می شود، افزود: مهلت ثبت نام و بارگذاری در سامانه آثار تا تاریخ 30/9/1400 می باشد و لازم است اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تصویر کارت ملی(شناسنامه) خود را در پروفایل خود در سامانه بچه های مسجد بارگذاری نماید.

 

مظاهری باتاکید بر اینکه هر فرد در ابتدای اثر بارگذاری شده می بایست، بطور کامل (نام و نام خانوادگی، استان و نام کانون) خود را معرفی می نماید، افزود: کلیه فایل های ارسالی در کلیه رشته ها باید به صورت تصویری بوده و چهره فرد به طور کامل مشخص باشد و ضبط فیلم بصوت افقی و بی حرکت و بدون تدوین باشد.

 

گفتنی است، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی در رده های سنی زیر هفت سال برگزار می شود ,علاقمندان برای شرکت در این دوره از مسابقات تا پایان آذر ماه فرصت دارند به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کرده و در جشنواره شرکت کنند.