تخصصی کردن فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری زمینه‌ساز جذب نسل جوان به مساجد است
تخصصي کردن فعاليت کانون‌هاي فرهنگي هنري زمينه‌ساز جذب نسل جوان به مساجد است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

تخصصی کردن فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری زمینه‌ساز جذب نسل جوان به مساجد است

شريفي در نشست هم‌انديشي سومين رويداد ملي فهما در چهارمحال و بختياري گفت: تخصصي کردن فعاليت کانون ‌هاي فرهنگي هنري مساجد زمينه ‌ساز جذب نوجوانان و جوانان به فعاليت‌ در مساجد مي‌شود.
شناسه خبر : 33258 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، «ابراهیم شریفی» ضمن بازدید از مجتمع فرهنگی هنری مهر و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در نشست هم اندیشی سومین رویداد ملی فهما با حضور مدیر و کارکنان ستاد فهما این استان شرکت کرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ابتدای نشست با تاکید بر اینکه در سومین رویداد فهما می توانیم با تحقق شعار«به توان مردم» به مسجد تراز اسلامی نزدیک ترشویم، گفت: تخصصی کردن فعالیت کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد زمینه ‌ساز جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت‌ درمساجد خواهد شد.

 

وی افزود: رویداد ملی فهما، منجر به پویایی بیشترکانون های فهما خواهد شد و راه را برای رسیدن به مسجد تراز اسلامی هموار می کند و در این زمینه نقش موثری ایفا می کند.


 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سال های اخیر با کسب رتبه های برتر در رویداد ملی فهما نشان دادند که دارای توانمندی و قابلیت‌های بیشماری هستند، افزود: این کانون ها می‌توانند میزبان برنامه هایی در سطح ملی باشندودر جایگاه برتر کشوری ظاهر شوند.


  
وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بحتیاری درخشش خوبی در رویداد ملی فهما در سال 1398 و طرح ملی ایران قوی در سال 1399 داشته اند، افزود: امیدوارم امسال نیز همچون سال های گذشته حائز رتبه های برتر شده و پایتخت فهما شوند.