اعضای کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» دلنوشته‌های خود به سردار دلها را به رشته تحریر در می‌آورند
اعضاي کانون فرهنگي هنري «مهرپويان» دلنوشته‌هاي خود به سردار دلها را به رشته تحرير در مي‌آورند

اعضای کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» دلنوشته‌های خود به سردار دلها را به رشته تحریر در می‌آورند

بهارلويي از برگزاري مسابقه «دلنوشته‌اي به سرداردلها» ويژه اعضاي کانون فرهنگي هنري مهرپويان يانچشمه همزمان با دومين سالگرد شهادت سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني خبر داد.
شناسه خبر : 33896 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

«حمزه بهارلویی» در گفت وگو با  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری،  خبر از برگزاری مسابقه دلنوشته ای به «سردار دلها» در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی داد و افزود: این مسابقه در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی و الگوسازی برای نسل جوان  برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه افزود: از جمله دیگر اهداف برگزاری این مسابقه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان کودکان و نوجوانان و آشنا ساختن هرچه بیشتر آنها با سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری مهرپویان برگزار می شود، افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به شماره تلفن ۰۹۱۳۸۸۶۱۴۹۴ ارسال کنند.

 

 بهارلویی  با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا 12دی ماه1400 است، گفت: به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.


 
وی افزود:  تجدید میثاق با آرمان‌ های بلند امام راحل (ره)، رهبر معظم‌ انقلاب، شهیدان انقلاب‌ اسلامی، برپایی جلسه انجمن‌ مجازی عکاسی، سرود و قصه‌ گویی با عنوان «روایت‌ بصیرت» و برگزاری نشست‌ تربیتی نقش‌ خانواده در تربیت کودکان و نوجوانان و تولید محتوای مناسب برای انتشار در فضای مجازی از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری مهرپویان در بزرگداشت حماسه 9 دی و سالگرد شهادت سردار دلها است.


 
مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه ادامه داد: شعرخوانی، خاطره‌ گویی، تکریم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در قالب طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع انقلاب اسلامی به صورت مجازی از دیگر برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه است.

 
بهارلویی با تاکید بر اینکه کانون فرهنگی هنری مهرپویان در همه مناسبت های مذهبی و ملی فعالیت‌های گسترده ای را درسطح محله و دهستان انجام می دهد، افزود: اجرای برنامه‌های تبلیغی بصورت هماهنگ، هوشمندانه و هنرمندانه با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و بکارگیری رسانه‌های نوین در فضاهای مجازی و محیط‌های اجتماعی از موثرترین اقدامات این کانون در طول سال و در مناسبت های مذهبی و ملی است.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری مهرپویان در سال1390 در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه تاسیس شده و دارای220 عضو ثبت نام شده در سامانه بچه های مسجد بوده و در سومین رویداد ملی فهما در سال 1400 تاکنون موفق به کسب 10612 امتیاز در سامانه بچه های مسجد شده است.