نشست هفتگی «مکتب حاج قاسم» به همت بچه‌های مسجد رنگ و بوی فاطمی گرفت
نشست هفتگي «مکتب حاج قاسم» به همت بچه‌هاي مسجد رنگ و بوي فاطمي گرفت

نشست هفتگی «مکتب حاج قاسم» به همت بچه‌های مسجد رنگ و بوی فاطمی گرفت

طاهري از برگزاري نشست هفتگي هيئت رهروان شهدا با عنوان «مکتب حاج قاسم» خبر داد و گفت: کانون سالار شهيدان نشست اين هفته را با محور موضوعي ايام فاطميه برگزار کرد.
شناسه خبر : 33980 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

«احسان طاهری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان به مناسبت ایام فاطمیه، نهم دی ماه و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این راستا اعضای کانون نشست هفتگی رهروان شهدا با نام  «مکتب حاج قاسم» را اختصاص به محور موضوعی ایام فاطمیه و اقتدای آن سردار شهید به سیره دخت نبی مکرم اسلام قرار دادند.

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) افزود: این نشست که به همت هیات رهروان شهدا و بچه های مسجد امام سجاد(ع) برگزار می شود، میزبان «محمدابراهیم حجت پناه» امام جماعت مسجد و مسئول دبیرخانه کانون خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری بود. همچنین در بخش دیگری از این نشست هفتگی طرح تلاوت نور و قرائتی آیاتی چند از کلام الله مجید اجرا شد.

طاهری در تشریح برنامه های این نشست تصریح کرد: پس از تلاوت «سید عبدالله میراحمدی» و با توجه به در پیش رو بودن ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه طاهره، اعضای کانون از سخنرانی حجت الاسلام رئیسی، بهره مند شدند.

وی افزود: در ادامه، مداحان اهلبیت عصمت و طهارت «علی بهبهانی پور» و «رضا قلی پور» به ذکر مصیبت حضرت فاطمه(س) پرداختند.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد، رابط فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شهرکرد در طرح ملی ایران قوی در سال 1399 و سومین رویداد ملی فهما در سال1400 بوده  ودر 4 هفته متوالی به عنوان رابط فهمای برتر کشوری در سال 1399 از سوی ستادفهمای کشور معرفی گردیده و این کانون در اولین رویداد ملی فهما در سال 1398 جزء کانون های فعال در استقرار نظام جامع فهما بود و اقدامات شایسته ای در طرح ملی راهکار انجام داده است که در این مورد هم به عنوان یکی از کانون های برتر کشور معرفی گردیده است و در سال1399 به عنوان کانون حائز شرایط احراز رواق کتاب از شبستان فرهنگ گردیده و حکم خود را از حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد فهمای کشور به مدت یکسال دریافت کرده است.