تقدیر از مدیر کانون آیت‌الله کاشانی فرخشهر به عنوان برگزیده پویش ملی «از تبار زینب(س)»
تقدير از مدير کانون آيت‌الله کاشاني فرخشهر به عنوان برگزيده پويش ملي «از تبار زينب(س)»
در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم

تقدیر از مدیر کانون آیت‌الله کاشانی فرخشهر به عنوان برگزیده پویش ملی «از تبار زینب(س)»

از مدير کانون فرهنگي هنري آيت الله کاشاني فرخشهر، برگزيده پويش ملي «ازتبار زينب(س)» در راستاي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم تجليل بعمل آمد
شناسه خبر : 34113 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، با حضور محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و رئیس هیات امناء مسجد امام حسن (ع) فرخشهر  از مهدی شاه قلیان مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی، فعال حوزه مجازی که موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در پویش «ازتبار زینب(س)» شده بود، در بازدید از این کانون تجلیل شد.


پویش ملی «از تبار زینب» توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور همزمان با فرارسیدن میلاد عقیله بنی هاشم (س) با هدف ثبت فعالیت‌های دوران کرونا و تکریم کادر درمان به ویژه پرستاران انجام شده و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ثبت گزارش فعالیت‌های کرونایی در قالب عکس، فیلم و کلیپ در صفحه کانون در پیام رسان اینستاگرام با هشتک #از_تبار_زینب و تگ در صفحه اینستاگرام @bachehayeemasajed.fahma در این پویش شرکت کردند.

 

از استان چهارمحال و بختیاری، کانون فرهنگی هنری آیت ا... کاشانی از مسجد امام حسن(ع) فرخشهر، کانون فرهنگی هنری  حضرت حجت ابن الحسن (عج)از مسجد دوازده امام هفشجان و کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر بن موفق به دریافت رتبه شایسته تقدیر شدند.

 

مهدی شاه قلیان، مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی، مسجد امام حسن(ع) فرخشهر همچنین در پویش «زندگی خوب» که با هدف نشر و گسترش فرهنگ زندگی سالم در استان در سال ۱۳۹۹ طرح ریزی شده و توسط مجتمع دیجیتال چهارمحال و بختیاری و با همکاری مرکز توسعه فرهنگ وهنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج استان چهارمحال و بختیاری واداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و برخی نهادها و مراکز فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری به اجرا درآمده بود، در بخش شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها مقام سوم را کسب کرده است.

 

خاطر نشان می گردد، کانون فرهنگي هنري آيت الله کاشاني در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر در سال 1390 تاسيس گردیده و دارای 263 نفر عضو بوده و داراي سالن مطالعه ، کتابخانه و امکانات ورزشی بوده و با رويکرد تربيت نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامي در زمينه هاي مختلف فرهنگي ، هنري ، اجتماعي ، ورزشي و... مشغول فعالیت می باشد و در سال 1400 و در سومین رویداد ملی فهما، رابط فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش فرخشهر بوده و 12051 امتیاز در سامانه بجه های مسجد کسب نموده است.