شهرستان بروجن بر بلندای افتخار در سومین رویداد ملی فهما
شهرستان بروجن بر بلنداي افتخار در سومين رويداد ملي فهما

شهرستان بروجن بر بلندای افتخار در سومین رویداد ملی فهما

شهرستان بروجن با فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در سال 1400 در سومين رويداد ملي فهما موفق به کسب رتبه برتر شد
شناسه خبر : 35161 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) با اعلام اسامی 18 شهرستان برتر در سومین رویداد ملی فهما، شهرستان بروجن از استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه برتر شد.

 

از بین 252 شهرستان که از نظر آماری دارای حداکثر 50 کانون در سطح مساجد آن شهرستان هستند، شهرستان‌ بروجن از استان چهار محال و بختیاری به عنوان یکی از  شهرستان های برتر در کشور معرفی شد.

 

در اولین رویداد ملی فهما در سال 1398از شهرستان بروجن، کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان به عنوان رتبه برتر در رشته ساماندهی و شبکه سازی معرفی گردیده است.

 

کانون های فرهنگی و هنری شهرستان بروجن در طرح ملی ایران قوی در سال 1399 باز هم خوش درخشیده اند و کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از مسجد امام علی(ع)گندمان، رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق فن آوری  و کانون فرهنگی هنری ضحی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن رتبه شایسته تقدیر در رواق نمایش را به دست آوردند.

 

این گزارش می افزاید، کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از مسجد امام علی(ع)گندمان، شهرستان بروجن رتبه شایسته تقدیر ویژه را در فعالیت رابطین فهما در طرح ملی ایران قوی در سال 1399 به دست آورده و 3 کانون از این شهرستان امتیاز بالای 15000 کسب کرده اند که شامل کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از مسجد امام علی(ع)گندمان، شهرستان بروجن با کسب امتیاز ۱۷۵۱۴ ، کانون فرهنگی هنری ضحی از مسجد امام حسن مجتبی (ع)  بروجن با کسب امتیاز۱۶۷۳۱و کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) گندمان شهرستان بروجن با کسب امتیاز ۱۵۴۹۰ هستند.   

                                                                                                               

 همدلی و هم افزایی جوانان و نوجوانان فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان بروجن در اجرای برنامه های گسترده فرهنگی، هنری و مذهبی و همکاری با سایر ارکان مسجد شامل امام جماعت، هیات امناء مسجد، پایگاه مقاومت بسیج و هیات مذهبی مسجد از دلایل مهم موفقیت این کانون ها دراجرای برنامه ها است.
 

گفتنی است شهرستان بروجن دارای 38 باب کانون فرهنگی هنری می باشد که 26 باب از این کانون های در سومین رویداد ملی فهما بالای 10000  در سامانه بچه های مسجد کسب کرده اند.

 

 برخی از ملاک های مهم در ارزیابی شهرستان‌های برتر و شاخص؛ شامل میزان فعالیت و عملکرد کانون های شهرستان در رواق‌های 12‌گانه، بروزرسانی مجوز و تکمیل اطلاعات کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد، تعداد رابط یا رابطین برگزیده از حیث امتیاز، تداوم و پیوستگی ارتباط سامانه‌ای در طول برگزاری رویداد و تعداد کانون‌های روستایی بودند.