مروری بر فعالیت‌های کانون نسیم صبا/ از نگاه ویژه به کادرسازی تا حرکت به سمت خودکفایی
مروري بر فعاليت‌هاي کانون نسيم صبا/ از نگاه ويژه به کادرسازي تا حرکت به سمت خودکفايي

مروری بر فعالیت‌های کانون نسیم صبا/ از نگاه ویژه به کادرسازی تا حرکت به سمت خودکفایی

کانون فرهنگي هنري نسيم صبا در استان چهارمحال و بختياري توانسته است با نگاه ويژه به کادر سازي و نگاه تشکيلاتي و همچنين با برگزاري منظم کلاس هاي آموزشي موفق به دريافت رتبه شايسته تقدير ويژه در رواق سرود در سومين رويداد ملي فهما در سال 1400 در کشور شود.
شناسه خبر : 35320 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، کانون فرهنگی هنری نسیم صبا فعالیت های تخصصی  سرود در چهارمحال و بختیاری دارد و با نگاه ویژه به کادر سازی و نگاه تشکیلاتی و برگزاری منظم کلاس های آموزشی خاص مثل تک خوانی و تهیه کنندگی، تنطیم و آهنگسازی و ... برای اعضای گروه سرود کانون و اعزام اعضای گروه سرود به عنوان مربی به کانون های دیگر، مدارس ونهادها برای آموزش و تشکیل گروه های سرود یک حرکت روبه رشد را در فعالیت های تخصصی مربوط به سرود داشته است.

مصلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کانون فرهنگی هنری نسیم صبا به مناسبت 9 دی و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا، اقدام به تولید مشترک سرود «پیمان جاودان»، با گروه سرود بچه های آسمان از  استان اصفهان نمود که به مناسبت دومین سالگرد شهادت در گلزار شهدای کرمان اجرا شد.

 


این گروه سرود در تمام طول سال با تولید و یا بازخوانی سرود در همه مناسبت های مهم ملی و مذهبی فعالیت مستمر داشته و اجرای سرود های پاتوقی در مناسبت های مذهبی و ملی در ایام کرونا در گلزار شهدا و خیابان ها و میادین اصلی شهر و  پارک ها در مناسبت های مذهبی و ملی در طول سال را داشته است.

 


 کانون فرهنگی هنری نسیم صبا نگاهی ویژه به کادر سازی و نگاه تشکیلاتی دارد و اقدام به برگزاری منظم کلاس های آموزشی خاص در طول سال، مثل تک خوانی و تهیه کنندگی و تنطیم و آهنگسازی و... برای اعضای گروه سرود داشته و اعضای گروه سرود را به عنوان مربی به کانون های دیگر و مدارس و نهادهای درخواست کننده برای آموزش و تشکیل گروه های سرود اعزام کرده است.

 


از دیگر فعالیت های قابل ذکر این کانون حرکت به سمت خودکفایی مالی  کانون با توجه به کمبود اعتبارات تخصیصی به کانون با انعقاد قرارداد تولید سرود با دستگاه ها و ادارات و سازمان ها و گرفتن سفارش برای تولید سرود است که موفقیت آمیز بوده است.


تبدیل کردن شهرستان محروم لردگان در استان چهارمحال و بختیاری با فعالیت ها و کسب موفقیت های گروه سرود نسیم صبا به یکی از قطب های تولید سرود در استان و کشور و گرایش ویژه نوچوانان و جوانان به حضور در  گروه های سرود و تشکیل گروه های سرود جدید در کانون ها و مساجد و مدارس شهرستان از دیگر موفقیت های به دست آمده کانون فرهنگی هنری نسیم صبا در فعالیت های تخصصی سرود است.

 

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری نسیم صبا در سومین رویداد ملی فهما  در سال 1400 موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق سرود شده است و تاکنون سرود «پیمان جاویدان» را به صورت مشترک با گروه سرود بچه های آسمان ازاستان اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سرود " مکتب عشق" به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرودهایی با نام مدافعان سلامت، عیدانه غدیر، کانون خدمت، امام علی(ع)، خم ولایت و ایران را تولید کرده است.