کاشت 200 نهال به یاد شهدا در پویش ملی «ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت» در مساجد استان چهارمحال و بختیاری
کاشت 200 نهال به ياد شهدا در پويش ملي «ايران سرسبز، هر ايراني يک درخت» در مساجد استان چهارمحال و بختياري
در آستانه 18 اسفند؛

کاشت 200 نهال به یاد شهدا در پویش ملی «ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت» در مساجد استان چهارمحال و بختیاری

به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و همزمان با هفته درختکاري، 200 نهال به ياد شهدا در پويش ملي «ايران سرسبز، هر ايراني يک درخت» در مساجد استان چهارمحال و بختياري کاشته مي شود.
شناسه خبر : 35821 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، با تقارن هفته درختکاری با  18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد تعداد  200 نهال به یاد شهدا در پويش ملي «ايران سرسبز، هر ايراني يك درخت» در مساجد استان چهارمحال و بختیاری کاشته می شود.


این اقدام در روز 18 اسفند و همزمان در سراسر کشور با عنایت به سنت حسنه درختکاری مقام معظم رهبری در کاشت هرساله نهال و با همکاری  سازمان منابع طبيعي و آبخيزداري با هدف استفاده حداكثري از ظرفيت كانون هاي فرهنگي هنري مساجد و مشاركت آحاد مردم به منزله جلوه اي از همبستگي و وفاق ملي و ايجاد شور و نشاط اجتماعي در پويش ملي "ايران سرسبز، هر ايراني يك درخت" تعداد 200 اصله نهال توسط مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری در مساجد کاشته خواهد شد.


سنت حسنه درخکاری در فضای سبز ساختمان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد واقع در مجتمع فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری با غرس 5 اصله نهال انجام خواهد شد.