پویش کتابخوانی «بهار موعود» در سطح کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
پويش کتابخواني «بهار موعود» در سطح کانون‌هاي مساجد چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود

پویش کتابخوانی «بهار موعود» در سطح کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

طاهري گفت: پويش کتابخواني «بهار موعود» به همت بچه هاي مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد و همکاري کانون سالار شهيدان در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 36582 تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، پویش کتابخوانی «بهار موعود» به همت بچه های مسجد امام سجاد (علیه السلام) شهرکرد، کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی چهارمحال و بختیاری و با همکاری کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان برگزار می شود.


احسان طاهری در مورد این پویش اظهار کرد: بخش اول پویش کتابخوانی «بهار موعود» شامل مسابقه کتابخوانی از محتوای کتاب «شرح دعای سلامتی امام زمان(عج)» تالیف حجت الاسلام والمسلمین قرائتی طراحی شده و بخش دوم پویش دلنوشته با موضوع مهدویت و انتظار است.


مدیر کانون فرهنگی هنری سالارشهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی و دریافت محتوا و فایل کتاب به این نشانی مراجعه  کرده و برای شرکت در آزمون کتابخوانی و ارسال دلنوشته از این لینک استفاده کنند.


طاهری با اشاره به اینکه زمان شرکت در مسابقه تا نیمه ماه مبارک رمضان، ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) است، افزود: نتایج مسابقه همزمان با عید سعید فطر اعلام شده و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.


گفتنی است کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان در سال 1391 در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد تاسیس گردیده و دارای 240عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد بوده و در سومین رویداد ملی فهما با کسب 19460امتیاز، رتبه اول در شهرستان شهرکرد، رتبه 5 در استان چهارمحال و بختیاری و رتبه 16 کشور را به دست آورده و در رواق فن آوری هم موفق به دریافت رتبه شایسته تقدیر شده است. و در سال 1399 و در طرح ملی ایران قوی ضمن کسب 15855 امتیاز، در 4 هفته متوالی به عنوان رابط فهمای برتر کشوری از سوی ستاد فهمای کشور معرفی شده است.