ششمین دوره «تربیت مربی قرآنی کودک» در استان چهارمحال و بختیاری ویژه مربیان، مبلغین و مادران برگزار شد
ششمين دوره «تربيت مربي قرآني کودک» در استان چهارمحال و بختياري ويژه مربيان، مبلغين و مادران برگزار شد
به همت بچه های مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س)

ششمین دوره «تربیت مربی قرآنی کودک» در استان چهارمحال و بختیاری ویژه مربیان، مبلغین و مادران برگزار شد

گنجي گفت: ششمين دوره آموزشي هرمادرايراني ، يک مربي قرآني» با عنوان «تربيت مربي قرآني کودک» برگزار شد.
شناسه خبر : 37608 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۱

فرزانه گنجی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، افزود: آیین اختتامیه ششمین دوره آموزشی «هرمادرایرانی ، یک مربی قرآنی» با عنوان «تربیت مربی قرآنی کودک» به همت کانون فرهنگی وهنری قدسیان، مسجد فاطمه الزهرا (س) ارجنک وکانون تخصصی بانوان وخانواده آستان قدس رضوی استان چهارمحال وبختیاری و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، برگزار شد. 

                                                  

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری قدسیان، مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک افزود: این دوره آموزشی به منظور احیای نقش واقعی مساجد درترویج فرهنگ وسبک زندگی اسلامی با حضور بیش از 50 نفراز مدیران و مربیان خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد درسه روز از تاریخ دوشنبه 25 اردیبهشت 1401 تا چهارشنبه27  اردیبهشت 1401 با ارائه گواهی معتبر در دو دوره مقدماتی و پیشرفته در محل حسینیه امامیه شهرکرد برگزار شد.

 

وی ادامه داد: این دوره آموزش در پنج بخش برگزار شده که در بخش کودک، «آموزش الفبای یک دقیقه ای» و در  بخش قرآنی، «آموزش حفظ قرآن کریم با بازی» و در بخش پیش دبستانی، «حفظ موضوعی قرآن کریم با اشاره» به شرکت کنندگان در دوره، آموزش داده شد.

 

گنجی افزود: در بخش تربیت مربی موضوع «شهرنماز، خانه نماز» و در بخش ویژه این دوره آموزشی «روخوانی قرآن کریم به کودکان با رنگ وقصه و اشاره» توسط استاد دوره آموزش داده شد.

 

وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم با شبکه سازی یک هزار نفر از مربیان، مبلغین و مادران، شاهد الگوسازی نوین فعالیت های فرهنگی هنری با محوریت قرآن، کودک و خانواده در استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

 

خاطرنشان می گردد: استاد این دوره آموزشی در چهارمحال و بختیاری، مهدی فاضلی مهرآبادی، مدیرمسئول موسسه شکوفه‌های بهشت ریحانه النبی(س) متولد 1351 تهران است که دارنده سه رتبه اول جشنواره ملی شیوه های نوین آموزش قرآن و نماز به کودکان با سابقه بیش از 600 دوره تخصصی در سطح کشور است.