با فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، خون تازه‌ای در کالبد فرهنگ و هنر شهرها و روستاها تزریق می شود
با فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، خون تازه‌اي در کالبد فرهنگ و هنر شهرها و روستاها تزريق مي شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

با فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، خون تازه‌ای در کالبد فرهنگ و هنر شهرها و روستاها تزریق می شود

احمدي در ديدار مدير و کارکنان ستاد فهماي چهارمحال و بختياري گفت: با انجام فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خون تازه اي در کالبد فرهنگ وهنر در شهرها و روستاها تزريق مي شود.
شناسه خبر : 37609 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری محمدرضامظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به همراه کارکنان ستاد با پیام احمدی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.
  
 
در ابتدای این دیدار محمدرضامظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجدضمن تبریک انتصاب به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد منشاء خیر و برکت و در بعضی از شهرها و روستاها تنها مرکز برای انجام فعالیت های فرهنگی هنری هستند.

 

وی افزود: آموزش هنر در مناطق محروم در استان توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود که اجرای آن از طرف ستاد فهمای کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توزیع عادلانه آموزش ها در کشور ابلاغ شده است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با توجه درپیش بودن دهه کرامت افزود: با کمک سایر دستگاه های فرهنگی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای دهه کرامت استان برنامه های متنوعی برای بزرگداشت این دهه انجام خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه این دیدار گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با انجام فعالیت های فرهنگی هنری، خون تازه ای در کالبد فرهنگ وهنر در شهرها و روستاها تزریق می کنند.

احمدی با تاکید بر نیاز به تحول در فعالیت های فرهنگی هنری افزود: در شرایط کنونی نیازمند تحول هستیم و منشاء تحول و تاثیر در فعالیت ها در شهرها و روستاها، کانون های  فرهنگی هنری مساجد هستند که خواستار کمک به اجرای برنامه ها از جانب کانون ها هستیم و دست یکایک عزیزان را برای همکاری می فشاریم.