طرح غنی‌سازی اوقات فراغت «هر کانون، یک کلاس» با همکاری جهاد دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
طرح غني‌سازي اوقات فراغت «هر کانون، يک کلاس» با همکاري جهاد دانشگاهي در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود
با شعار مسجد، شوربندگی، نشاط زندگی؛

طرح غنی‌سازی اوقات فراغت «هر کانون، یک کلاس» با همکاری جهاد دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مظاهري از برگزاري طرح «هرکانون، يک کلاس» براي غني سازي اوقات فراغت بچه هاي مسجد، با شعار "مسجد، شوربندگي، نشاط زندگي" با همکاري جهاد دانشگاهي در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري خبر داد.
شناسه خبر : 38762 تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۹

«محمدرضا مظاهری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان چهار محال و بختیاری، بیان کرد: به منظور جذب كودكان و نوجوانان به مساجد، ترويج معارف اسلامي، مهارت آموزي و نشاط بخشي و با رويکرد شبکه سازي و جريان سازي، استفاده از ظرفيت هاي مردمي و فعالان اجتماعي محله محور و با محوریت امام جماعت و همراهی هیات امناء مسجد و سایر تشکل ها و دستگاه های فعال در مسجد و «هرکانون، یک کلاس» برای غني سازي اوقات فراغت بچه هاي مسجد، با شعار "مسجد، شوربندگي، نشاط زندگي" با همکاری جهاد دانشگاهی در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اهميت نقش كانون هاي فرهنگي هنري مساجد در غني سازي اوقات فراغت كودكان و نوجوانان افزود: طرح «هرکانون، یک کلاس»به منظور غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از 15تيرماه آغاز شده و برگزاری آن تا پايان شهريور ماه در كانون هاي فرهنگي هنري مساجد ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: آموزش مهارت های هفت گانه رایانه 1 و 2، تکنسین داروخانه مقدماتی و پیشرفته، تعمیرات تلفن همراه، فتوشاپ و عکاسی، ادیت فیلم و صدا، عکاسی دیجیتال، الگوسازی و دوخت عمومی، مهارت های فرزند پروری، مهارتهای زندگی، سواد رسانه ای و طب سنتی از جمله کلاس هایی هستند که با همکاری جهاددانشگاهی و با تخفیف 30تا 40 درصدی ویژه بچه های مسجد و با ارائه گواهینامه معتبر برگزار خواهد شد.

 

مظاهری تصریح کرد: هماهنگي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد با کانون های همجوار، مدارس و مراكز علمي پيرامون كانون به منظور هم افزايي هر چه بيشتر توصيه مي شود و به منظور انسجام و اثر بخشي بیشتر طرح، اجراي مشترك طرح توسط شبكه رابطين توصيه مي شود.

 

 مظاهری تاکید کرد: شركت كنندگان در طرح ملي غنی سازی  اوقات فراغت به صورت متمركز تحت پوشش بيمه مي باشند و حمايت از کانون های فرهنگی هنری مساجد براساس گزارش اقدامات کمی و كيفي عملكرد آن ها در بارگذاری فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد در رویداد ملی فهما انجام مي شود.