راهیابی گروه سرود کانون «نسیم صبا» از استان چهارمحال و بختیاری به مسابقه بزرگ ملی تلویزیونی سرود فجر
راهيابي گروه سرود کانون «نسيم صبا» از استان چهارمحال و بختياري به مسابقه بزرگ ملي تلويزيوني سرود فجر
باکسب بیشترین آرای مردمی؛

راهیابی گروه سرود کانون «نسیم صبا» از استان چهارمحال و بختیاری به مسابقه بزرگ ملی تلویزیونی سرود فجر

با اعلام هيات داوران نخستين جشنواره ملي و بين‌المللي سرود فجر، گروه سرود کانون فرهنگي هنري نسيم صبا از استان چهارمحال و بختياري با کسب بيشترين آراي مردمي به مسابقه بزرگ ملي تلويزيوني سرود فجر راه يافت.
شناسه خبر : 39241 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری: در جریان برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر که 22 تیر ماه در محل  تالار وحدت تهران با حضور «محمدمهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالان عرصه فرهنگ و هنر با داوری اساتید برجسته موسیقی کشور برگزار شد، گروه سرود کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» از استان چهارمحال و بختیاری باکسب بیشترین آرای مردمی به مسابقه بزرگ تلویزیونی سرود فجر راه یافت.     

                   

بر پایه این گزارش، با اعلام هیئت داوران گروه سرود کانون فرهنگی هنری نسیم صبا از استان چهارمحال و بختیاری با کسب بیشترین آرای مردمی به مسابقه بزرگ تلویزیونی سرود فجر راه یافت و همزمان با ایام محرم و صفر اجرای این گروه سرود را از شبکه سوم سیما شاهد خواهیم بود.

 

همچنین مهران طهماسبی از گروه سرود «نینوا» از استان چهارمحال و بختیاری در بخش بازخوانی سرود با اجرا و بازخوانی اثر «ای شهید» رتبه اول را نیز کسب کرده است.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری نسیم صبا در سومین رویداد ملی فهما  در سال 1400 موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق سرود شده است و تاکنون سرود «پیمان جاویدان» را به صورت مشترک با گروه سرود بچه های آسمان ازاستان اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سرود " مکتب عشق" به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرودهایی با نام مدافعان سلامت، عیدانه غدیر، کانون خدمت، امام علی(ع)، خم ولایت و ایران را تولید کرده است و با نگاه ویژه به کادر سازی و نگاه تشکیلاتی و برگزاری منظم کلاس های آموزشی خاص مثل تک خوانی و تهیه کنندگی، تنطیم و آهنگسازی و ... برای اعضای گروه سرود کانون و اعزام اعضای گروه سرود به عنوان مربی به کانون های دیگر، مدارس ونهادها برای آموزش و تشکیل گروه های سرود یک حرکت روبه رشد را در فعالیت های تخصصی مربوط به سرود داشته است.