سرود «خنده دریا» به همت گروه سرود کانون فرهنگی هنری نسیم صبا بازخوانی و اجرا می‌شود
سرود «خنده دريا» به همت گروه سرود کانون فرهنگي هنري نسيم صبا بازخواني و اجرا مي‌شود
به مناسبت دهه ولایت وامامت

سرود «خنده دریا» به همت گروه سرود کانون فرهنگی هنری نسیم صبا بازخوانی و اجرا می‌شود

نظري گفت: به مناسبت دهه ولايت وامامت و عيد سعيد غدير خم با اجراي گروه سرود کانون فرهنگي هنري نسيم صبا شهرستان لردگان، سرود «خنده دريا» بازخواني مي شود
شناسه خبر : 39289 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

«مهدی نظری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌آی (فهما) از استان چهار محال و بختیاری، بیان کرد: گروه سرود کانون فرهنگی هنری نسیم صبا به مناسبت دهه ولایت وامامت و عید سعید غدیر خم، سرود «خنده دریا» را بازخوانی و اجرا می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) شهرستان لردگان افزود: سرود «خنده دریا» با تکخوانی وحید حسین پور و شایان ابراهیم محمدی بازخوانی می شود.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری نسیم صیا فعالیت های تخصصی سرود در استان چهارمحال و بختیاری دارد و با نگاه ویژه به کادرسازی و نگاه تشکیلاتی و برگزاری منظم کلاس های آموزشی خاص مثل تک خوانی و تهیه کنندگی، تنطیم و آهنگسازی و ... برای اعضای گروه سرود کانون و اعزام اعضای گروه سرود به عنوان مربی به کانون های دیگر، مدارس ونهادها برای آموزش و تشکیل گروه های سرود یک حرکت روبه رشد را در فعالیت های تخصصی مربوط به سرود داشته است.


نظری ادامه داد: کانون فرهنگی هنری نسیم صیا به مناسبت 9 دی و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا، اقدام به تولید مشترک سرود «پیمان جاودان»، با گروه سرود بچه های آسمان از  استان اصفهان نمود که به مناسبت دومین سالگرد شهادت در گلزار شهدای کرمان اجرا شد.
                                                                                                                                                                                        
وی افزود: این گروه سرود در تمام طول سال با تولید و یا بازخوانی سرود در همه مناسبت های مهم ملی و مذهبی فعالیت مستمر داشته و اجرای سرود های پاتوقی در مناسبت های مذهبی و ملی در ایام کرونا در گلزار شهدا و خیابان ها و میادین اصلی شهر و  پارک ها در مناسبت های مذهبی و ملی در طول سال را داشته است.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری نسیم صبا در سومین رویداد ملی فهما  در سال 1400 موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق سرود شده است و تاکنون سرود «پیمان جاویدان» را به صورت مشترک با گروه سرود بچه های آسمان ازاستان اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سرود " مکتب عشق" به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرودهایی با نام مدافعان سلامت، عیدانه غدیر، کانون خدمت، امام علی(ع)، خم ولایت و ایران را تولید کرده است.