اعطای حکم معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان به مدیر کانون شهید مدرس
اعطاي حکم معاونت پرورشي اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان به مدير کانون شهيد مدرس

اعطای حکم معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان به مدیر کانون شهید مدرس

حميد بهاءلو، مدير کانون فرهنگي هنري شهيد مدرس، معاون پرورشي و تربيت بدني اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان در استان چهارمحال و بختياري شد.
شناسه خبر : 40387 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان چهارمحال و بختیاری، آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان برگزار شد و «حمید بهاءلو»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مدرس مسجد جامع هوره به سرپرستی معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان منصوب شد.

 

«حکمت اله محمد علیزاده»، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان، در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی با اشاره به این نکته که حوزه پرورشی و تربیت بدنی، بسیار پرمسئولیت بوده و در تعامل با سایر دستگاه ها است، افزود: حوزه پرورشی در سال های کرونایی آسیب دیده است و این مساله همتی را می طلبد تا همه فرهنگیان در اقدامی جهادی این ضعف را همانند حوزه آموزش برطرف کنند تا بتوان به اوج عملکرد آموزش و پرورش رسید.

 

در ادامه حمید بهارلو، معاون جدید پرورشی و تربیت بدنی شهرستان سامان با اشاره به اهمیت کار با دانش‌آموزان در حیطه تربیتی و پرورشی، ابراز امیدواری کرد که با همکاری تمامی مدیران، معاونین و همکاران اداری، شاهد موفقیت بیش از پیش در این حوزه باشیم.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری شهید مدرس در سال 1388 در مسجد جامع هوره از شهرستان سامان تاسیس گردیده و حمید بهاءلو مدیر این کانون در سومین رویداد ملی فهما با کسب 19800 امتیاز از مجموع 20000 امتیاز رویداد، رتبه چهارم کشوری را کسب نموده و با حضور فعال در سامانه بچه های مسجد، رتبه برتر درشبکه رابطین فهما در سال 1400 کشور را به دست آورده است و با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند.