دوره آموزشی کمک‌های اولیه و امداد و نجات درکانون فرهنگی هنری ولایت شهر کرد برگزار می‌شود
دوره آموزشي کمک‌هاي اوليه و امداد و نجات درکانون فرهنگي هنري ولايت شهر کرد برگزار مي‌شود

دوره آموزشی کمک‌های اولیه و امداد و نجات درکانون فرهنگی هنری ولایت شهر کرد برگزار می‌شود

با مشارکت جمعيت هلال احمر، همراه با اجراي طرح اوقات فراغت تابستان 1401، دوره آموزشي کمک هاي اوليه و امداد و نجات در کانون فرهنگي هنري ولايت شهرکرد برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 40701 تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، دوره آموزشی کمک های اولیه و امداد و نجات در کانون فرهنگی هنری ولایت شهرکرد پیرو امضای تفاهم نامه میان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در سطح کانون‌های مساجد و در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان 1401 با شعار «مسجد، شوربندگي، نشاط زندگي» برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری این دوره ها را آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با مهارت های کمک های اولیه و امداد و نجات به صورت کاربردی و خدمت رسانی به خانواده ها و اجتماع با رویکرد ارتقای مهارت های نوجوانان و جوانان همراه با اعطای گواهی نامه معتبر بوده و مبلغ شهریه ثبت نام برای هر نفر 15 هزار تومان می باشد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در کلاس ها به کانون های فرهنگی هنری مساجد محله خود مراجعه کنند.

 

کلاس های این دوره آموزشی کمک های اولیه و امداد و نجات روزهای سه شنبه ها از ساعت 17:00تا 19:00 در محل کانون فرهنگی هنری ولایت واقع در مسجد چهارده معصوم (علهم السلام) خیابان مولوی شهرکرد برگزار می شود.