پویش استانی سرود «شمیم اربعین» در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
پويش استاني سرود «شميم اربعين» در استان چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود

پویش استانی سرود «شمیم اربعین» در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مظاهري گفت: به منظور کشف و شناسايي استعدادهاي برتر فعالان سرود در آستانه اربعين سيد و سالار شهيدان پويش اجراي سرود خياباني «شميم اربعين» در استان چهارمحال و بختياري برگزار مي شود.
شناسه خبر : 40749 تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۴

«محمدرضا مظاهری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان چهار محال و بختیاری اظهار کرد: در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آیین سوگواری اربعین سید و سالارشهیدان و تولید، بازخوانی و اجرای آثار فاخر سرود با موضوع اربعین و شهدای دشت کربلا، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری پویش اجرای سرود خیابانی «شمیم اربعین» را برگزار می کند.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: اشاعه وگسترش فرهنگ ناب ایثار و وشهادت، ترغیب وتشویق مربیان وهنرمندان فعال جهت تولید، بازخوانی و اجرای آثار فاخر و ارزشمند سرود با محوریت اربعین و شهدای دشت کربلا، ایجاد رقابت سالم به منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر فعالان سرود، ایجاد انگیزه مضاعف در میان نوجوانان و جوانان برای ورود جدی به عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری و معرفی ظرفیت های بسیار ارزشمند گروه های سرود کانون های فرهنگی و هنری به عموم مردم از اهداف برگزاری این پویش است.

 

 

وی ادامه داد: کلیه گروه های سرود استان چهارمحال و بختیاری و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با اجرای سرود در مقابل مواکب و ایستگاه ها صلواتی مساجد، حسینیه ها و تکایا محله خود و ارسال فیلم اجرا به دبیرخانه در این پویش استانی شرکت کنند.

 

 
مظاهری افزود: اجرای سرود در راهپیمایی اربعین حسینی ودر مواکب مسیر نجف به کربلا، بخش ویژه اجرای پویش سرود خیابانی «شمیم اربعین» است و شرکت کنندگان می بایست برای شرکت در این پویش فیلم های اجرای سرود خود را تا پایان شهریورماه 1401 از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۱۰۰۲۱۰۵۴۳ ارسال کنند.