«نسل دوم جهاد» ویژه برنامه هیات شهدای گمنام کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در هفته دفاع مقدس برگزار می شود
«نسل دوم جهاد» ويژه برنامه هيات شهداي گمنام کانون هاي مساجد چهارمحال و بختياري در هفته دفاع مقدس برگزار مي شود

«نسل دوم جهاد» ویژه برنامه هیات شهدای گمنام کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

مظاهري گفت: ويژه برنامه هيات شهداي گمنام اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با عنوان «نسل دوم جهاد» همزمان با هفته دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختياري برگزار مي گردد
شناسه خبر : 41088 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری با اشاره به اینکه شروع فعالیت هیات شهدای گمنام کانون های فرهنگی هنری مساجد از محل یادمان شهدای گمنام در تپه نورالشهدای شهرکرد آغاز می گردد، افزود: اجرای برنامه های هیات شهدای گمنام کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با کانون فرهنگی هنری شهید چمران از مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد خواهد بود.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: ویژه برنامه «نسل دوم جهاد» هیات شهدای گمنام اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در هفته دفاع مقدس در روز پنج شنبه مورخ هفتم مهرماه 1401 همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در محل یادمان شهدای گمنام، تپه نورالشهدای شهرکرد برگزار می گردد.

 

  وی ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه «نسل دوم جهاد» با روایتگری، سخنرانی و اجرای برنامه ‌های فرهنگی، هنری ویژه نوجوانان و جوانان عضو کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد شهرکرد همراه خواهد بود.

 

مظاهری تصریح کرد: این ویژه برنامه در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در سی ام شهریور 1401 است که معظم له فرمودند:
«این مسئله یک مسئله ی اساسی است. شما خیلی از مسائل دفاع مقدّس را می دانید، نسل جدید نه؛ نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدّس را نمی داند. عرض من این است؛ من می گویم همان جوری که شما خودتان در حادثه بودید قضایا را می دانید، ما باید کاری کنیم تا نسل امروز آن حادثه را همین جور بشناسد و ببیند و بداند؛ این، آن توقّعی است که بنده از خودم و از دیگران در این زمینه دارم.»

 

وی با تاکید بر اینکه شهدا، «ستاره های راهنمای مسیر بندگی» هستند، افزود: در تشکیل هیات شهدای گمنام کانون های فرهنگی هنری مساجد به دنبال تحقق هیات طراز انقلاب اسلامی با محوریت یاد و نام شهدا هستیم.