طلیعه ویژه‌برنامه‌های 19 مهر در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری با تجلیل از خانواده شهید شکراللهی
طليعه ويژه‌برنامه‌هاي 19 مهر در کانون‌هاي مساجد چهارمحال و بختياري با تجليل از خانواده شهيد شکراللهي

طلیعه ویژه‌برنامه‌های 19 مهر در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری با تجلیل از خانواده شهید شکراللهی

تجليل از خانواده شهيد شکراللهي در قالب طرح ملي سه شنبه هاي تکريم، شروعي نيکو بر ويژه برنامه هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان چهارمحال و بختياري به مناسبت 19 مهر شد
شناسه خبر : 41211 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری در آیین تجلیل از خانواده شهید سید علیرضا شکراللهی، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، عبدالرضا نصیریان، شهردار یانچشمه، مدیر و رابط کانون فرهنگی هنری مهرپویان و هیات امنای مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) یانچشمه حضور داشتند.

محمدرضا مظاهری در ابتدای این برنامه با تاکید بر اینکه تجلیل از خانواده معظم شهدا به منظور جریان سازی فرهنگی و پاسداشت و ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت، انجام می شود، افزود: امسال ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت 19 مهر را با تجلیل از خانواده شهدا آغاز می کنیم و امید است شامل شفاعت این عزیزان در روز قیامت باشیم..

 

وی افزود: شهدا نور هستند و به یقین ثمرات و برکات دیدار با خانواده معظم شهدا در زندگی فردی و اجتماعی ما تبلور خواهد داشت.

 

در ادامه عبدالرضا نصیریان، شهردار یانچشمه تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و از هیچ کمکی برای پاسداشت ارزشهای اسلام و انقلاب فروگذار نیستیم.

 

گفتنی است، استفاده از ظرفیت عظیم مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، یکی از موثرترین برنامه های ترویجی در این حوزه محسوب می شود.