اعلام ویژه برنامه‌های کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در 19مهر
اعلام ويژه برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد چهارمحال و بختياري در لبيک به فرامين مقام معظم رهبري در 19مهر

اعلام ویژه برنامه‌های کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در 19مهر

مظاهري با اعلام ويژه برنامه هاي کانون هاي مساجد چهارمحال و بختياري در لبيک به فرامين مقام معظم رهبري در 19مهر تاکيد کرد: طليعه ويژه برنامه هاي 19 مهر با تجليل از خانواده شهيد سيدعليرضا شکراللهي بود.
شناسه خبر : 41355 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۹

محمدرضا مظاهری در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری گفت: افتتاح و تجهیز کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد، دیدار مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با ائمه جمعه، حضور مدیرستاد استان در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در 19مهرماه پیرامون کارکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهاد تبیین و گام دوم انقلاب، بازدید از کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد و معرفی دستاوردها و توانمندی های اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان درقالب برپایی نمایشگاه و نشست مدیر ستاد فهمای استان با اصحاب رسانه پیرامون 19 مهرماه از اهم فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت 19 مهر خواهد بود.           


وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در 19مهرماه سال1391نقطه عطفی در انگیزه بخشی و تشویق بچه های مسجد به فعالیت ثمربخش در مساجد با همکاری بسیج به شمار می رود و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در19مهر91 با تلاش به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، هنری در مساجد اقدام می کنند.                         
                                                                          

مظاهری با بیان اینکه دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، یادگاران هشت دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و مدافعان وطن، در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم برگزار خواهد شد، افزود: حضور در دفاتر خبرگزاری های استان و بیان توانمندی ها و دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برپایی کرسی تلاوت، اجرای سرودهای میدانی و پاتوقی، برپایی ایستگاه نقاشی و طراحی ویژه کودکان و نوجوانان، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و تجدید پیمان بچه های مسجد با آرمانهای شهدا و تقدیر از مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، برگزاری نشست شورای مشورتی کانون ها از دیگر برنامه های اجرایی کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت 19 مهرماه خواهد بود.


گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع روحانیون خراسان شمالی در 19 مهرماه 1391 فرمودند:
«من سفارش‌کنم که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج...
این کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید، برایش کار کنید، بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا می‌کند فراهم کنید، مطالعه کنید. خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانون‌هاى فرهنگى، هنرى بروید و پذیراى جوان باشید. با روى خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا »