همایش کتابداران، برنامه مشترک اداره کل کتابخانه ها و ستاد کانون های مساجد در استان چهارمحال و بختیاری
همايش کتابداران، برنامه مشترک اداره کل کتابخانه ها و ستاد کانون هاي مساجد در استان چهارمحال و بختياري

همایش کتابداران، برنامه مشترک اداره کل کتابخانه ها و ستاد کانون های مساجد در استان چهارمحال و بختیاری

برگزاري همايش مشترک کتابداران يکي از ويژه برنامه هاي مشترک ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان چهارمحال و بختياري در هفته کتاب و کتابخواني است
شناسه خبر : 42049 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، در آستانه فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با احمد فرهادی بابادی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.


در این نشست نسبت به اجرای ویژه برنامه های مشترک در کتابخانه های مساجد و کتابخانه های عمومی استان در هفته کتاب بحث و تبادل نظر شد.

 

همچنین در ادامه این نشست مقرر شد برای نخستین بار همایش مشترک کتابداران کتابخانه های مساجد و کتابداران کتابخانه های عمومی و تقدیر از کتابداران با حضور مسئولین ارشد استانی انجام شود.

 

از دیگر مصوبات این نشست ، برگزاری دوره آموزشی کتابداران کتابخانه های مساجد به صورت شهرستانی با استفاده از ظرفیت ها، امکانات و اساتید اداره کل کتابخانه های عمومی استان بود.

 

درپایان نشست مقرر گردید همزمان با هفته کتاب در قالب امضای تفاهم نامه همکاری، فعالیت های حوزه کتاب و کتابخوانی در استان گسترش و بهبود یابد.