«مهربانی را تکرار کنیم» عنوان پویش مردمی اهدا و نذر کتاب در کتابخانه دین و دانش هفشجان در هفته کتاب 1401
«مهرباني را تکرار کنيم» عنوان پويش مردمي اهدا و نذر کتاب در کتابخانه دين و دانش هفشجان در هفته کتاب 1401

«مهربانی را تکرار کنیم» عنوان پویش مردمی اهدا و نذر کتاب در کتابخانه دین و دانش هفشجان در هفته کتاب 1401

کيواني گفت: در هفته کتاب در سال 1401 پويش مردمي اهدا و نذر کتاب با عنوان «مهرباني را تکرار کنيم» به مناسبت هفته کتاب در کتابخانه دين و دانش هفشجان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 42241 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۶

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته کتاب سال 1401 که از تاریخ 21 آبان ماه آغاز شده، برنامه های متنوعی در کتابخانه دین و دانش هفشجان برگزار می شود که پویش مردمی اهدا و نذر کتاب، ، اهدای جوایز به اعضای فعال کتابخانه و تشویق اعضا به مطالعه کتاب و برپایی ایستگاه نقاشی از مهمترین این برنامه‌ها هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان، هدف ازبرگزاری پویش مردمی اهدا و نذر کتاب را گسترش فرهنگ کتابخوانی و ترویج اهدای کتاب دانست و افزود: با توجه به افزایش قیمت کتاب و سرانه پایین کتابخوانی در کشور باید سنت اهدای کتاب و مشارکت در کتابخوانی توسط مردم احیا شود.


وی افزود: گرچه فضای مجازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پُر کرده است ولی هیچ گاه جایگزین خوبی برای کتاب نیست، لذا هفته کتاب و کتابخوانی فرصت خوبی برای اهدای کتاب به کتابخانه می باشد و از  تمامی شهروندان محترم تقاضا کرده ایم کتاب های مازاد خود را به کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان اهدا کنند.


کیوانی هفشجانی ادامه داد: شرکت گسترده اعضای کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در مسابقات مختلف کتابخوانی، اهدای جوایز به اعضای فعال کتابخانه و تشویق اعضا به مطالعه کتاب، حضور گسترده اعضا به منظور استفاده از سالن مطالعه و کتاب های کتابخانه، معرفی کتاب در  طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری کلاسهای درسی و تقویتی برای سنین مختلف از دیگر برنامه های اجرایی این کتابخانه در هفته کتاب و کتابخوانی است.

  
مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد دوازده امام (ع) هفشجان افزود: درهفته کتاب و کتابخوانی  ودر قالب طرح سه شنبه های تکریم، از کتابخوانان برتر کودک و نوجوان کتابخانه تقدیر خواهد شد.


                                                                                             
وی افزود:  فضایی بسیار آرام  با متراژ 240 متر مربع جهت استفاده  اعضا از سالن مطالعه کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در نظر گرفته شده است.


کیوانی هفشجانی در پایان افزود: کانون حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان در اولین رویداد ملی فهما در سال1398 موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شده و در طرح ملی ایران قوی هم در رواق کتاب رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب نموده است.

خاطر نشان می شود، کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان با کد شناسایی 1482003601 در سال 1382در مسجد قدس دوازده امام (ع) تاسیس گردیده و 901 عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد دارد و کتابخانه دین و دانش هم  در سال 1382 در مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان زیر مجموعه کانون  تاسیس گردیده و هم اکنون با 9400جلد کتاب و 792 عضو در حال فعالیت می باشد.