بازدید سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از کتابخانه دین و دانش هفشجان
بازديد سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري از کتابخانه دين و دانش هفشجان

بازدید سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از کتابخانه دین و دانش هفشجان

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري از کتابخانه دين و دانش هفشجان به مناسبت هفته کتاب بازديد کرد
شناسه خبر : 42498 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به همراه محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری از کتابخانه دین و دانش  مسجد قدس هفشجان به مناسبت هفته کتاب بازدید کرد.

بهمن کیوانی هفشجانی ، مسئول کتابخانه دین و دانش هفشجان، مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری گزارشی از فعالیت های انجام شده کتابخانه در هفته کتاب ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در پویش مردمی اهدا و نذر کتاب به دنبال گسترش فرهنگ کتابخوانی و ترویج سنت حسنه اهدای کتاب بوده ایم، افزود:  شرکت گسترده اعضای کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در مسابقات مختلف کتابخوانی، اهدای جوایز به اعضای فعال کتابخانه و تشویق اعضا به مطالعه کتاب، حضور گسترده اعضا به منظور استفاده از سالن مطالعه و کتاب های کتابخانه، معرفی کتاب در  طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری کلاسهای درسی و تقویتی برای سنین مختلف از دیگر برنامه های اجرایی این کتابخانه در هفته کتاب و کتابخوانی بوده است.

کیوانی هفشجانی افزود: در کتابخانه دین و دانش هفشجان با فضایی بسیار آرام  با متراژ 240 متر مربع همراه با سالن مطالعه  در خدمت  اعضا هستیم.

 

پیام احمدی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از مخزن کتابخانه، سالن مطالعه برادران و خواهران کتابخانه ، دفتر یادبود کتابخانه دین و دانش هفشجان، مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان را امضا کرد.

 

در پایان این بازدید از بهمن کیوانی هفشجانی ، مسئول کتابخانه دین و دانش هفشجان، مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان، با اهدای لوح و هدایای فرهنگی تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است، کتابخانه دین و دانش هم  در سال 1382 در مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان زیر مجموعه کانون  تاسیس گردیده و هم اکنون با 9400جلد کتاب و 792 عضو در حال فعالیت می باشد.