سلسله نشست های جهاد تبیین در مسجد جامع هوره برگزار می شود
سلسله نشست هاي جهاد تبيين در مسجد جامع هوره برگزار مي شود
به همت کانون فرهنگی هنری شهید مدرس

سلسله نشست های جهاد تبیین در مسجد جامع هوره برگزار می شود

درخشان، مدير کانون فرهنگي هنري شهيد مدرس، از برگزاري سلسله نشست هاي جهاد تبيين در مسجد جامع هوره خبر داد.
شناسه خبر : 42612 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، حسین درخشان گفت: در راستای تبیین رویدادهای اخیر کشور و به منظور بصیرت افزایی بچه های مسجد، سلسله نشست های جهاد تبیین در مسجد جامع هوره برگزار می گردد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مدرس، مسجد جامع هوره افزود: مدرس این نشست از سلسله نشست های جهاد تبیین که با حضور نوجوانان و جوانان شهر هوره در مسجد جامع هوره، حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت پناه، دبیر کانون خدمت رضوی در استان چهارمحال و بختیاری بود. 

 

وی افزود: یک نشست هم با حضور سجاد احمدی، مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سامان در این مسجد در هفته قبل برگزار شده است و در هفته های آینده نیز با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزاری این نشست ها ادامه پیدا خواهد کرد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید مدرس در سال 1388 با کد شناسایی 1488015001 در مسجد جامع هوره از شهرستان سامان تاسیس گردیده و در سومین رویداد ملی فهما با کسب 19800 امتیاز از مجموع 20000 امتیاز رویداد، رتبه چهارم کشوری را کسب نموده و حضور فعال مدیر کانون در سامانه بچه های مسجد، رتبه برتر درشبکه رابطین فهما در سال 1400 کشور را برای این کانون به همراه داشته است.