دومین جلسه کمیته مساجد با محوریت مساجد مجری طرح «10 شب، 10 مسجد» در شهرکرد برگزار شد
دومين جلسه کميته مساجد با محوريت مساجد مجري طرح «10 شب، 10 مسجد» در شهرکرد برگزار شد
با حضور ائمه جماعات و مدیران کانون‌های مساجد؛

دومین جلسه کمیته مساجد با محوریت مساجد مجری طرح «10 شب، 10 مسجد» در شهرکرد برگزار شد

دومين جلسه کميته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري با حضور ائمه جماعات و مديران کانون هاي مساجد مجري نشست هاي تبييني در شهرکرد برگزار شد.
شناسه خبر : 44077 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از چهارمحال و بختیاری دومین جلسه کمیته مساجد گرامیداشت ایام ا... فجر انقلاب اسلامی استان چهارمحال وبختیاری با حضور حضور ائمه جماعات و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرکرد که میزبان برگزاری سلسله نشست های تبیینی در شهرکرد هستند، در محل سالن کنفرانس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد.     

                                                                                                                       
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای جلسه با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی و تشکر از حضور ائمه جماعات و مدیران کانون ها افزود: در راستای جهاد تبیین با هدف بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و امیدآفرینی سلسله نشست های تبیینی با عنوان طرح 10 شب، 10 مسجد در مرکز استان و در شهرستان ها برگزار می شود، که برگزاری این نشست ها از مهمترین ویژه برنامه های اجرایی کمیته مساجد است.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه های دهه فجر اسلامی امسال در سه حوزه تبیینی، ترویجی و تبلیغی و با رویکرد حکمرانی مردم از مساجد برگزار خواهد شد.                                                                                                                          

مظاهری ضمن اشاره به اهمیت مساجد به عنوان خاستگاه انقلاب و مرکز جنبش های انقلاب بر ضرورت توجه  وتجمع آحاد مردم در جشن های مردمی ایام ا... فجر انقلاب اسلامی در مساجد به عنوان مرکز هدایت ارزش های دینی و انقلابی و محل تثبیت و دفاع از کیان انقلاب و امهات انقلاب و فرصتی برای برجسته سازی نقش محوری مساجد، کمک به رونق مساجد و آغاز سرفصل تازه ای برای ورود و اعطای مسئولیت برگزاری جشن های مردمی به نوجوانان و جوانان در شرایط حساس کنونی تاکید کرد.

در ادامه جلسه سایر اعضا به ارائه برنامه ها، دیدگاه ها و پیشنهادها در خصوص برنامه های اجرایی در مساجد پرداختند.