جشنواره «فجر انقلاب» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود
جشنواره «فجر انقلاب» در چهارمحال و بختياري برگزار مي شود
با حضور مدیران و اعضای کانون‌های مساجد؛

جشنواره «فجر انقلاب» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مظاهري گفت: جشنواره «فجر انقلاب» ويژه بچه هاي مسجد همزمان با ايام ا... فجر در استان چهارمحال و بختياري برگزار مي شود.
شناسه خبر : 44088 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری افزود: همزمان با ایام الله فجر جشنواره «فجر انقلاب»  ویژه بچه های مسجد در شش بخش فجرانه، حرف حساب، سهم من، چغک، مترسک ها و پلاکارد نویسی برگزار می گردد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: جشنواره «فجر انقلاب» با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مشارکت حداکثری آحاد مردم بویژه جوانان و نوجوانان، در شش بخش برگزار می شود.

 


وی ادامه داد: در بخش فجرانه که شامل آذین بندی محله پیرامون مسجد است، زیباترین، پرشکوه ترین، خلاقانه ترین، متفاوت ترین، نوجوانانه ترین و کم هزینه ترین آذین بندی از طریق ارسال عکس به کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان تجلیل خواهد شد.

مظاهری افزود: "حرف حساب"  از دیگر بخش های این جشنواره است که شرکت کنندگان در این بخش می توانند محتوای پلاکارد، عکس نوشت، پیام کوتاه و شعار برای راهپیمایی 22 بهمن را تا دهم بهمن ماه جهت بررسی و داوری به ستاد استان ارسال کنند.

 

وی به برگزاری پویش «سهم من» اشاره کرده و افزود: این پویش که با هدف مقابله با تلاش دشمن برای از بین بردن عزت نفس ملی و نادیده گرفتن کارآمدی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران طراحی گردیده است و شرکت کنندگان در این پویش به معرفی دستاوردهای و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف در قالب یک فیلم یک دقیقه ای پرداخته و با استفاده از کلیدواژه « #سهم_من » به نقش خود در رشد و بالندگی انقلاب اشاره کرده و در فضای مجازی منتشر می کند.

 


 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بخش « مترسک ها»، اعضا با ساخت و به آتش کشیدن مترسک ها در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای کانون در مسابقه کتابخوانی «چغک» شرکت خواهند کرد، افزود: زمان شرکت در این مسابقه از 12تا 22 بهمن ماه 1401 خواهد بود.

 

مظاهری گفت: در بخش پلاکارد نویسی اعضای کانون ها با تهیه پلاکاردهای دست ساز مردمی در این مسابقه شرکت خواهند کرد که زیبا ترین و خلاقانه ترین پلاکارد که با مشارکت کودکان و نوجوانان تهیه شده باشد، مورد تقدیر قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اعضای کانون ها از طریق چاپ بیانیه بر روی بنر و امضای طومار در مساجد و نمایش آن در راهپیمایی 22 بهمن 1401  با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.


مظاهری ادامه داد: با تریبون آزاد، فضای پرسش و پاسخ با حضور مسئولین و سخنرانان خبره و مسلط از 12 تا 22 بهمن ماه در مساجد ایجاد خواهد شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: اعضای کانون ها با دایر کردن غرفه گریم کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن با طراحی نقش پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران روی صورت، به نشاط و شادابی کودکان در راهپیمایی خواهند افزود..