بهترین مکان برای تربیت نیروی جوان مومن انقلابی، مسجد است
بهترين مکان براي تربيت نيروي جوان مومن انقلابي، مسجد است
حجت الاسلام والمسلمین فاضلی:

بهترین مکان برای تربیت نیروی جوان مومن انقلابی، مسجد است

حجت الاسلام والمسلمين فاضلي در نشست تبييني مسجد امام حسن(ع) شهرکرد؛ مسجد را بهترين مکان براي تربيت نيروي جوان مومن انقلابي دانست
شناسه خبر : 44270 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از چهارمحال و بختیاری در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی نشست تبیینی در قالب «طرح 10شب، 10مسجد» در مسجد امام حسن (ع) شهرکرد به همت کمیته مساجد، هیات امنا، امام جماعت مسجد و کانون فرهنگی هنری شهید جهان آرا همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با حضور محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فاضلی، سخنران این نشست با اشاره به اینکه از صدر اسلام و به ویژه از اول انقلاب اسلامی مساجد مرکز انجام همه امورات مردم و مسئولان بوده است، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی مساجد همیشه مرکز تربیت جوانان پرشور انقلابی بوده است و پایگاه های مقامت بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در این اقدام در صف مقدم باشند.

 

استاد دانشگاه و حوزه علمیه شهرکرد ادامه داد: حرکت شهدا برای اعزام به جبهه های جنگ از مبداء مساجد بوده است و اکنون هم مساجد، بهترین مکان برای تربیت نیروی مومن جوان انقلابی است.

 

 در ادامه نشست از خدمات چندین ساله خادم مسجد امام حسن (ع) شهرکرد با اهدای لوح و هدیه فرهنگی توسط امام جماعت تقدیر شد.

 

در پایان شرکت کنندگان در نشست، طومار تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و شهدا در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی را امضا کردند.