نشست تبیینی «مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی» در مسجد حضرت قاسم ابن الحسن (ع) منظریه برگزار شد
نشست تبييني «مباني و مواضع اصولي، دستاوردها و آرمان هاي انقلاب اسلامي» در مسجد حضرت قاسم ابن الحسن (ع) منظريه برگزار شد
در راستای اجرای «طرح 10شب، 10مسجد»

نشست تبیینی «مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی» در مسجد حضرت قاسم ابن الحسن (ع) منظریه برگزار شد

نشست تبييني « مباني و مواضع اصولي، دستاوردها و آرمان هاي انقلاب اسلامي» در راستاي اجراي «طرح 10شب، 10مسجد» در مسجد حضرت قاسم ابن الحسن (ع) منظريه برگزار شد.
شناسه خبر : 44287 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از چهارمحال و بختیاری نشست تبیینی « تشریح مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی» در راستای اجرای «طرح 10شب، 10مسجد» در مسجد حضرت قاسم ابن الحسن (ع) منظریه شهرکرد به همت کمیته مساجد، هیات امنا، امام جماعت مسجد، پایگاه مقاومت بسیج مسجد و کانون فرهنگی هنری عطرولایت برگزار شد.       

                                                                           

حجت الاسلام و المسلمین کریمیان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم همیشه در صحنه منظریه در حفظ و حراست و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی در همه مناسبت ها بر تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی  و شهدا در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید کرد.

 

در ادامه یکی از شرکت کنندگان به بیان آمار دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های پزشکی، دفاعی، آموزشی، اجتماعی و ... پرداخت. 

 

درپایان شرکت کنندگان درنشست تبیینی « مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی» در مسجد حضرت قاسم ابن الحسن (ع) منظریه طومار تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و شهدا در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی را امضا کردند.