آغاز حرکت کاروان قرآنی « آیه های انقلاب» در مساجد چهارمحال و بختیاری
آغاز حرکت کاروان قرآني « آيه هاي انقلاب» در مساجد چهارمحال و بختياري

آغاز حرکت کاروان قرآنی « آیه های انقلاب» در مساجد چهارمحال و بختیاری

مظاهري از شروع حرکت کاروان قرآني « آيه هاي انقلاب» در مساجد چهارمحال و بختياري در شهرستان سامان خبر داد.
شناسه خبر : 44331 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری افزود: همزمان با ایام الله فجر انقلاب اسلامی کاروان قرآنی « آیه های انقلاب» حرکت خود را از شهرستان سامان آغاز خواهد کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: این کاروان را «سید مصطفی حسینی»، به عنوان قاری بین‌المللی، استاد علی اسماعیلی به عنوان قاری برتر ملی از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت پناه، حافظ کل قرآن کریم از استان چهارمحال و بختیاری و خطیب برتر استان در حوزه جهاد تبیین و محیاسادات احمدی به عنوان نونهال قرآنی وخطابه‌خوان همراهی می کنند.


وی افزود: این پنج محفل نورانی قرآنی در پنج شهرستان سامان، بن، بروجن، فارسان و شهرکرد با محوریت بقاع متبرکه و مساجد شاخص برگزار می‌شوند.

 

مظاهری با اشاره به اینکه این اقدام در راستای محکومیت اهانت به قرآن کریم و محوریت مساجد در پرداختن به محافل و مفاهیم قرآنی است، افزود: اجرای این محافل با همکاری مشترک اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه  و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: میزبانان این محافل قرآنی، کانون های فرهنگی هنری حضرت موسی ابن جعفر(ع) از مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) شهر باباحیدر از فارسان، کانون فرهنگی هنری صابر از مسجد امام رضا (ع) شهرکرد، کانون فرهنگی هنری غدیر از مسجد الزهرا(س) شهر بن و کانون فرهنگی هنری فاطمیون از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان مقدس امامزاده میرحیدر شاه نقنه از شهرستان بروجن هستند.