« مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی » در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد تشریح شد
« مباني و مواضع اصولي انقلاب اسلامي » در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد تشريح شد
طرح «10شب، 10مسجد»

« مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی » در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد تشریح شد

نشست تبييني « تشريح مباني و مواضع اصولي انقلاب اسلامي » در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد در راستاي اجراي طرح « 10شب، 10مسجد» برگزار شد.
شناسه خبر : 44332 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از چهارمحال و بختیاری نشست تبیینی « تشریح مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی » در راستای اجرای «طرح 10شب، 10مسجد» در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد به همت کمیته مساجد، هیات امنا، امام جماعت مسجد، پایگاه مقاومت بسیج مسجد و کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الامر (عج) برگزار شد.


                                                                                                                 
سخنران این نشست حجت الاسلام و المسلمین احمدی بود که به بیان خاطراتی از فعالیت های انقلابی در سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم پهلوی پرداخت.

 

وی که امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) شهرکرد است، در جریان آشوب های اخیر مورد حمله و اهانت اغتشاشگران قرار گرفته بود، که در جریان برگزاری این ویژه برنامه با حضور اهالی مسجد و محله توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری و هیات امناء مسجد  تجلیل شد.


                                                                         
محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در این آیین افزود: پیروی از الگو و سیره اهل بیت (علیهم السلام) در این انقلاب و در آزمایش ها و امتحانات الهی، عامل شکست و عقب نشینی دشمن و بدخواهان نسبت به ارزش های دینی و انقلابی خواهد بود و ایستادگی و سربلندی در مواجهه با ناملایمات، الگویی الهام بخش را برای همگان عینیت می بخشد، لذا مجموعه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، برخود وظیفه دانست تا در آیین تکریم و قدردانی از رشادت ها و زحمات امام محترم مسجد، اثربخشی ائمه جماعات و نقش آفرینی مساجد را همزمان با ایام ا... فجر انقلاب اسلامی بیش از پیش به گوش همگان برساند.

 

درپایان شرکت کنندگان درنشست تبیینی « تشریح مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی » در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد طومار تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و شهدا در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی را امضا کردند.