میزبانی کانون فرهنگی هنری فاطمیون سامان از کاروان قرآنی «آیه‌های انقلاب»
ميزباني کانون فرهنگي هنري فاطميون سامان از کاروان قرآني «آيه‌هاي انقلاب»

میزبانی کانون فرهنگی هنری فاطمیون سامان از کاروان قرآنی «آیه‌های انقلاب»

به همت کانون فرهنگي هنري فاطميون و به مناسبت فرا رسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي؛ اعضاي کاروان قرآني «آيه‌هاي انقلاب» با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سامان به اجراي برنامه‌هاي قرآني پرداختند.
شناسه خبر : 44375 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، کاروان قرآنی «آیه‌های انقلاب» با حضور پرشورنوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سامان به اجرای برنامه پرداختند.

در این محفل نورانی قرآن کریم، استاد بین المللی «سید مصطفی حسینی» و «محسن مولوی» به قرائت قرآن پرداخته و «علی اسماعیلی» به اجرای ابتهال پرداختند.

 

در ادامه این محفل کاروان قرآنی « آیه های انقلاب» در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سامان، «محیاسادات احمدی»، نونهال قرآنی استان از جامعه القرآن الکریم به خطابه‌خوانی پرداخت.

این محفل قرآنی به همت کانون فرهنگی هنری فاطمیون، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سامان، امام جماعت، هیات امناء مسجد و با مساعدت اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

 

گفتنی است، این اقدام در راستای محکومیت اهانت به قرآن کریم و محوریت مساجد در پرداختن به محافل و مفاهیم قرآنی همزمان با ایام ا...فجر انقلاب اسلامی است و اجرای این محافل نورانی قرآنی در پنج شهرستان سامان، بن، بروجن، فارسان و شهرکرد با محوریت بقاع متبرکه و مساجد شاخص با همکاری مشترک اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه  و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.