کاروان قرآنی « آیه های انقلاب» میهمان معتکفین مسجد امام رضا (ع) در شهرکرد شد
کاروان قرآني « آيه هاي انقلاب» ميهمان معتکفين مسجد امام رضا (ع) در شهرکرد شد

کاروان قرآنی « آیه های انقلاب» میهمان معتکفین مسجد امام رضا (ع) در شهرکرد شد

حسن ختام برنامه هاي اعتکاف در مسجد امام رضا (ع) شهرکرد با حضور و اجراي کاروان قرآني « آيه هاي انقلاب» رقم خورد.
شناسه خبر : 44380 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از چهارمحال و بختیاری، کاروان قرآنی « آیه های انقلاب» میهمان مسجد امام رضا (ع) شهرکرد بودند و با اجرای ویژه برنامه های قرآنی، پایانی دلنشین را برای معتکفین مسجد امام رضا (ع) رقم زدند.

در محفل نورانی قرآن کریم در مسجد امام رضا (ع) شهرکرد استاد بین المللی«سید مصطفی حسینی» و علی اسماعیلی  با قرائت قرآن مستمعین را به فیض رساندند.

 


در ادامه این محفل کاروان قرآنی « آیه های انقلاب» در مسجد امام رضا (ع) شهرکرد، محیاسادات احمدی، نونهال قرآنی استان از جامعه القرآن الکریم به خطابه‌خوانی پرداخت.

 

این محفل قرآنی به همت کانون فرهنگی هنری صابر، مسجد امام رضا (ع) شهرکرد، امام جماعت، هیات امناء مسجد و با مساعدت اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.


دیگر میزبانان کاروان قرآنی « آیه های انقلاب»کانون های فرهنگی هنری حضرت موسی ابن جعفر(ع) از مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) شهر باباحیدر از فارسان،کانون فرهنگی هنری غدیر از مسجد الزهرا(س) شهر بن و کانون فرهنگی هنری فاطمیون از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان مقدس امامزاده میرحیدر شاه نقنه از شهرستان بروجن هستند.

 

گفتنی است، این اقدام در راستای محکومیت اهانت به قرآن کریم و محوریت مساجد در پرداختن به محافل و مفاهیم قرآنی همزمان با ایام الله فجر انقلاب اسلامی است و اجرای این محافل نورانی قرآنی در پنج شهرستان سامان، بن، بروجن، فارسان و شهرکرد با محوریت بقاع متبرکه و مساجد شاخص با همکاری مشترک اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه  و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.