رویداد «بچه های مسجد» در رشته های فرهنگی، هنری و ورزشی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
رويداد «بچه هاي مسجد» در رشته هاي فرهنگي، هنري و ورزشي در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود
به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی؛

رویداد «بچه های مسجد» در رشته های فرهنگی، هنری و ورزشی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مظاهري گفت: رويداد «بچه هاي مسجد» با رويکرد فرهنگي، هنري و ورزشي در چهارمحال و بختياري با همکاري سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداري شهرکرد به مناسبت چهل و چهارمين فجر انقلاب اسلامي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 44458 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری با اشاره به اینکه رویداد «بچه های مسجد» با رویکرد فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار می شود، افزود: رشته های ورزشی این رویداد شامل: فوتسال، تنیس روی میز ودارت و رشته های سرود، نمایش و شعر در حوزه هنر و همچنین مسابقه کتابخوانی در حوزه فرهنگی است.

 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: مجری این رویداد، کانون فرهنگی هنری شهید چمران از مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد می باشد که پنج مسجد و کانون مرکز استان با این کانون در اجرای آن مشارکت خواهند داشت.

 

وی ادامه داد:.  هدف از برگزاری این رویداد تقویت مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد، ایجاد نشاط اجتماعی، کشف استعدادهای ناب بچه های مسجد و به ویژه نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مظاهری افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد می توانند عضو کانال https://eitaa.com/bachehayemasjed401 در پیام رسان ایتا شوند یا با شماره 09132802931 تماس حاصل نمایند.

 

وی ادامه داد: این رویداد کارویژه مشترک کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری شهرکرد است که با برون سپاری این رویداد به بچه های مسجد، تلاش می شود، کادرپروری و تقویت نیروهای مومن انقلابی مستعد در مساجد و کانون ها محقق گردد و شور و نشاط معنوی و اجتماعی در مساجد روزافزون گردد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در پایان افزود: اختتامیه این رویداد در هجدهم اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجدبا حضور برگزیدگان در بخش های مختلف این رویداد برگزار خواهد شد.